خبرگزاری کار ایران

گل محمدی مربی توانمندی است؛

منصوریان: استقلال با شکست دربی دچار چالش شد / کریمی بهترین انتخاب برای تیم ملی بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۲۹۲

استقلال در هفته های گذشته هم نتایج خوبی نگرفته بود و به همین خاطر شکست در دربی و برابر ذوب آهن این تیم را وارد چالش کرده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و پیشکسوت استقلال گفت: استقلال بعد از شکست در دربی وارد چالش شد و به همین خاطر برابر ذوب آهن هم شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا منصوریان در مورد دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن در رقابت های جام حذفی گفت: من صحنه های حساس بازی را دیدم. گل محمدی نشان داد که مربی توانایی است و بازی دو بر صفر باخته را برگرداند و در نهایت پیروز شد. ذوب آهن تیم خوبی دارد و ابزارهای حمله و دفاع خوبی دارد. استقلال با اینکه در حذفی رکورددار است اما احساس می کنم که این تیم در چالشی وارد شده است که بعد از دربی بوجود می آید. دربی را هر تیمی که ببرد شادی به اردویش می آید و غم به اردوی حریف می رود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در هفته های گذشته هم نتایج خوبی نگرفته بود و به همین خاطر شکست در دربی و برابر ذوب آهن این تیم را وارد چالش کرده است. البته در بازی جام حذفی میزبانی هم به ذوب آهن کمک کرد و گل محمدی توانست بازی ۲ بر صفر باخته را برگرداند.

وی در مورد ارزیابی اش از دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: بازی این دو تیم کیفیت فنی داشت چرا که این دیدار برد و باخت داشت. هواداران از دربی های گذشته خسته شده بودند. استقلال یک بر صفر جلو افتاد. قلعه نویی هم بعد از بازی اشاره کرد که بازیکنانش روی شکم سیری بازی کردند. من اعتقاد دارم نتایج بازی های قبلی هیچ تاثیری روی دربی ندارد.

علیرضا منصوریان افزود: به نظرم استقلال می توانست با چند تغییر سیستم نبض بازی را در اختیار بگیرد اما ما بیرون از گود هستیم و نمی دانیم داخل چه خبر بوده است. به هرحال پرسپولیس بازی را برد. اگر استقلال جام حذفی را می برد می توانستیم یک دربی جذاب دیگر را شاهد باشیم که یحیی گل محمدی ثابت کرد شایستگی حضور در بین چهار تیم را دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران که در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود با تاکید بر اینکه تیمش جوان است و عملکرد خوبی در لیگ برتر و جام حذفی داشته است گفت: ما مقابل تیم صنعت ساری به سختی به پیرزوی رسیدیم. آنها به معنای واقعی یک تیم چغر و بد بدن بودند. با این حال خوشحالم که به نیمه نهایی صعود کردیم. بازی با پدیده در مشهد سخت است و امیدوارم بتوانیم به پیروزی برسیم و راهی فینال شویم.

منصوریان در مورد قهرمانی نفت در مسابقات لیگ برتر گفت: هنوز هیچ شانسی برای قهرمانی خودمان در نظر نگرفته ایم. تا رسیدن به پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است و نمی شود از الان در این مورد صحبت کرد. بااین حال سیاستی که ما داریم این است که فقط به بازی پیش رو فکر کنیم و به پیروزی برسیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد پیش بینی اش از نتایج این تیم در جام ملت های آسیا گفت: به نظر من اصلی ترین مشکل و سخت ترین مرحله تیم ملی دور حذفی است که در دوره های گذشته هم در این مرحله حذف شده ایم. فکر می کنم اگر تیم ملی بتواند از مرحله پلی آف عبور کند قطعا جزو سه تیم اول خواهیم بود.

وی در مورد انتخاب علی کریمی به عنوان مربی تیم ملی گفت: فکر می کنم که فدراسیون فوتبال بهترین انتخاب را داشت. کریمی بازیکن بزرگی بوده و سابقه حضور در تیم های بزرگ دنیا را دارد. کریمی خودش علاقمند است و هوش مربیگری بالایی هم دارد. امیدوارم که همه به کریمی کمک کنند تا بتواند به تیم ملی ایران خدمت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز