خبرگزاری کار ایران

از صبح امروز و در هتل آکادمی؛

کلاس فنی و توجیهی داوران لیگ برتر آغاز شد / حضور غیر منتظره محسن ترکی!

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۵۷

در این کلاس که روز اول خود را پشت سر می‌گذارد نزدیک ۱۰۰ نفر از داوران و کمک داوران لیگ برتری حضور دارند که در این بین حضور محسن ترکی در این کلاس قابل توجه است.

کلاس توجیهی و فنی داوران لیگ برتر از صبح امروز چهارشنبه با حضور ۱۰۰ داور و کمک داور فوتبال کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کلاس فنی و توجیهی و تست آمادگی جسمانی داوران لیگ برتر از صبح امروز(چهارشنبه) در هتل آکادمی فوتبال آغاز شده و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

بخش ابتدایی این کلاس در سالن همایش‌های هتل آکادمی برگزار شد و فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران و حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری برای داوران و کمک داوران لیگ برتری صحبت کردند.

در این کلاس که روز اول خود را پشت سر می‌گذارد نزدیک ۱۰۰ نفر از داوران و کمک داوران لیگ برتری حضور دارند که در این بین حضور محسن ترکی در این کلاس قابل توجه است چرا که وی از اواسط فصل گذشته دیگر حاضر نشده بود در رقابت‌های لیگ برتر قضاوت کند و احتمال می رفت وی از صحنه داوری کشور خداحافظی کند.

در پایان این دوره داوران در تست آمادگی جسمانی شرکت خواهند کرد و در صورت کسب نمرات لازم برای قضاوت در لیگ برتر انتخاب خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز