خبرگزاری کار ایران

تیم ملی ساحلی در جهان شناخته شده؛

مرشدی‌زاده: هدف ما حضور در بین ۴ تیم برتر جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۷۹۴

اکنون تیم ملی فوتبال ساحلی در جهان شناخته شده است و روند رو به رشدی را طی می‌کنیم. امیدوارم با برگزاری اردو ها و تمرینات مختلف، به هدف‌مان برسیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است با تلاش و حضور در میادین مختلف می‌توانند به اوج آمادگی تیمی رسیده و در نهایت در بین ۴ تیم برتر جهان قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا، مهران مرشدی‌زاده گفت: اردوهای تدارکاتی تیم ملی اوایل هر هفته معمولا برگزار و سپس در رقابت‌های لیگ برتر حضور داریم. این امر به ما کمک می‌کند تا به آمادگی بالایی برسیم و برای حضور در مسابقات مختلف آماده باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی خواستار برگزاری اردوها و بازی‌های بین‌المللی برای در اوج نگاه داشتن وضعیت بازیکنان است، معمولا هر چند ماه یکبار در تورنمنت‌های برون‌مرزی حضور داشته و تیم محک خوبی می‌خورد ضمن اینکه تجربه بازیکنان نیز بالا می‌رود.

وی درخصوص تورنمنت بلاروس، اردوی برزیل و مسابقات جهانی برزیل در پایان گفت: اواسط تیر ماه به بلاروس سفر خواهیم کرد تا در تورنمنت چهارجانبه فوتبال ساحلی این کشور شرکت کنیم. سپس اردوی تدارکاتی برزیل را پیش رو داریم و چند بازی نیز با تیم‌های خوب این کشور برگزار خواهیم کرد و پس از آن در رقابت‌های جهانی برزیل حضور خواهیم داشت. ما هدف ما این است که در بین ۴ تیم برتر جهان قرار بگیریم. اکنون تیم ملی‌فوتبال‌ساحلی در جهان شناخته شده است و روند رو به رشدی را طی می‌کنیم. امیدوارم با برگزاری اردوها و تمرینات مختلف، به هدف‌مان برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز