خبرگزاری کار ایران

رازانی: معلوم نیست داور چهارم چه گفت که پنالتی برگشت/ روز های خوبی پیش روی ماست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۰۲۰

هافبک خلاق استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد و خبر از روز های خوب برای علاقه مندان به این تیم داد.

ایمان رازانی بازیکن تیم استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، پیرامون دیدار هفته گذشته این تیم برابر شهرداری آستارا گفت: بازی با کیفیتی ارائه کردیم. همانند سایر بازی ها تیم برتر زمین بودیم اما کم دقتی یا شاید بد شانسی باعث شده تا نتوانیم بازی ها را با برد پشت سر بگذاریم. مقابل شهرداری خوب بازی کردیم و تیم برتر زمین بودیم اما توپ هایمان تبدیل به گل نشد.

وی افزود: در دقایق تلف شده ارسال پاس بلند از جناح راست و رسیدن توپ به من، باعث شد تا مدافع حریف در کورس از پشت سر پای راست مرا مورد اصابت قرار دهد و حتی استوک من از پایم خارج شد. آقای سید علی بعد از ضربه پنالتی به مدافع آستارا توضیح داد که بی احتیاتی کرده و بعد از چند دقیقه اعتراض دیگر خود مسئولین تیم میزبان هم نظر داور را پذیرفتند اما نمیدانیم چه اتفاقی افتاد که به یک باره داور چهارم آقای سیدعلی را فراخواند و به ایشان گفت پنالتی را برگرداند. شاید او چیزی دیده که داور وسط از چند قدمی یا کمک داور دوم که کاملا مشرف به صحنه بود، ندیدند!

هافبک خلاق استقلال درباره لحظه شائبه بر انگیزی که در پخش زنده بازی منتشر شد نیز توضیحاتی داشت: اصلا هیچ برخورد و نا رضایتی وجود نداشت. آقای پورموسوی من را صدا زدند و درباره شرایطم برای ادامه بازی پرسیدند چرا که فقط یک فرصت تعویض دیگر داشتیم. به ایشان گفتم توان ادامه بازی را دارم و آقا سید نیز به من انگیزه داد تا با توان بیشتری دقایق پایانی را دنبال کنم. هیچ مشکلی نیست و قطعا یک سو برداشت از آن صحنه اتفاق افتاده!

رازانی درباره دیدار پیش رو مقابل پارس جنوبی جم گفت: با تیم قدرتمندی بازی داریم. مثل تمام بازی ها برای سه امتیاز به زمین خواهیم رفت. کمی فشار ها روی تیم ما زیاد است و یکی از دلایلی که توپ هایمان به گل تبدیل نمی شوند همین است. نمی دانم به چه علتی می گویند استقلال خوزستان یک تیم کهکشانیست. بازیکنان و کادر فنی فوق العاده ای داریم اما به هیچ عنوان شرایط یک تیم کهکشانی را نداریم و این مسئله شیطنت برخی هاست که دوست ندارند استقلال خوزستان نتیجه بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز