خبرگزاری کار ایران

آزادی: در آلومینیوم احساس راحتی می کنم/ رحمتی آینده درخشانی در مربیگری دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۶۴۶

بازیکن خلاق تیم آلومینیوم اراک از شرایط تیمشان گفت و ابراز امیدواری کرد تا در ادامه مسابقات لیگ بتوانند جایگاه بهتری نیز کسب کنند.

محمد رضا آزادی بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار ایلنا پیرامون شرایط تیم پیش از دیدار با مس کرمان اظهار کرد: تیم خیلی خوبی داریم و به هماهنگی مطلوبی هم رسیدیم. در تمام بازی‌ها فوتبال هجومی ارائه می‌کنیم و در هر مسابقه چندین موقعیت خوب گلزنی خلق می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم در بازی روز جمعه مقابل مس کرمان با پیروزی دل طرفدارانمان را شاد کنیم.

وی درباره دیدار هفته قبل مقابل پیکان گفت: ما تیم برتر زمین بودیم. بهتر بازی کردیم و به گل هم رسیدیم اما داور آوانتاژ نداد و پنالتی مان را هم از دست دادیم. به هر حال قسمت نبود که برنده آن مسابقه شویم و اتفاقات آن بازی را فراموش کردیم. 

هافبک طراح آلومینیوم خاطر نشان کرد: بازیکنان خارجی با کیفیتی جذب کردیم که طول می‌کشد تا بتوانند خودشان را با شرایط فوتبال ایران وفق بدهند ولی قطعاً در ادامه لیگ خیلی به تیم کمک خواهند کرد.

آزادی درباره کار کردن با سید مهدی رحمتی نیز نوضیحات جالبی داشت و گفت: آقای رحمتی خیلی به من لطف دارند و همیشه به من انگیزه خاصی برای بازی می‌دهند. ایشان بازیکن خیلی بزرگی بودند و در زمینه مربیگری هم قطعاً روز های درخشان زیادی را رقم خواهند زد.

وی درباره دیدار پیش روی آلومینیوم و مس کرمان گفت: در همه بازی ها با ذهنیت برد به زمین مسابقه می رویم. مس کرمان تیم قابل احترامیست ولی ما در اراک بازی می کنیم و هوادارانمان توقع دارند تا در دیدار های خانگی سه امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم با گلزنی به مس در درجه اول زمینه ساز پیروزی تیمم باشم و بعد بتوانم جواب اعتماد کادر فنی و محبت طرفدارانمان را بدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز