خبرگزاری کار ایران

محمدی: لژیونر شدن اتفاق خوبی برای هر ورزشکار است/ همه تلاشم را برای بازگشت به تیم ملی به کار می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۸۸۳

بانوی لژیونر فوتبال ایران از علاقه برای بازگشت به تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سمیرا محمدی متولد 24 خرداد 1371 است که به سوپرلیگ ترکیه ترانسفر شده است. وی در پست دروازه‌بان به میدان می‌رود و در لیگ برتر ایران در تیم‌های شهرداری ارومیه ملوان بندر انزلی، نماینده البرز، سپاهان اصفهان، شیراز، تیم نجف آباد، آینده‌سازان و...  به میدان رفته است.

محمدی در گفتکو با ایلنا مورد روزمه خودش در فوتبال بانوان اظهار داشت: از 13 - 14 سالگی فوتبال را شروع کردم. البته ابتدا در مسابقات فوتسال مدارس شرکت کردم. برادرم مربی دروازه‌بان ها بود. الان هم مربی تیم دسته یکی نود ارومیه است؛ بنابراین با این ورزش آشنایی داشتیم. از همان بچگی علاقه خاصی به ورزش داشتم. در مورد افتخاراتم هم باید بگویم با تیم نجف آباد دو مرتبه نایب قهرمان ایران شدیم.

وی در مورد لژیونر شدنش گفت: لژیونر شدن برای هرکسی یک اتفاق خوب در زندگی ورزشی محسوب می‌شود. به لطف خدا  عضو اتاشهیر بلدیه استانبول هستم و تازه به این تیم اضافه شدم. هنوز که تمرین پیش فصل شروع شده و تا یکی دو ماه دیگر فصل جدید شروع می‌شود. تیم فصل گذشته در رده سوم قرار گرفته است. از لحاظ تیمی خیلی قوی و یکدست هستیم و  یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ بانوان ترکیه محسوب می‌شود.

محمدی در مورد دعوتش به تیم ملی توضیح داد: پیش از این به تیم ملی زیر 19 سال و بزرگسالان چندبار دعوت شدم و در بازی دوستانه در چارچوب تیم ملی قرار گرفتم ولی در دوره جدید به  تیم ملی دعوت نشدم. همه تلاشم را می‌کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

وی در مورد بهترین و بدترین خاطره ورزشی خود گفت: قطعاً برای یک ورزشکار خاطره تلخ مصدومیت بدترین خاطره باشد. سال 1397 در تیم  سپاهان اصفهان رباط صلیبی پاره کردم. همان شب قرار بود به همراه تیم ملی به مسابقات هند اعزام شویم که من نتوانستم بروم. 8 تا 9 ماه زمان برد تا دوباره به فوتبال بازگردم. در مورد خاطره خوب هم می‌توان از بردهایی که جلوی تیم‌های بزرگ کسب کردیم بگویم.

فوتبالیست خانم لژیونر ایران در مورد تیم مورد علاقه خودش گفت: در ایران طرفدار تراکتور هستم و در فوتبال جهان هم طرفدار بارسلونا. بازیکنان علاقه زیادی به مسی، زلاتان ابراهیموویچ . در میان دروازه‌بانان به نویر و احمدعابدزاده علاقه زیادی دارم.  عابدزاده اسطوره دروازه بانی ایران و از سنگربان مورد علاقه من از بچگی بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز