خبرگزاری کار ایران

طرحانی: کار کردن با رضا عنایتی برایم جالب است/ پیشنهادات زیادی داشتم ولی هوادار را بهتر دیدم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۴۱۶

بازیکن هوادار از شور و نشاط در تمرینات این تیم صحبت می‌کند و می گوید به خاطر عنایتی این تیم تازه لیگ برتری را انتخاب کرده است.

به گزارش ایلنا، محسن طرهانی برای فصل آینده از مس رفسنجان راهی تیم تازه لیگ برتری شده هوادار شد وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: سال خیلی خوبی را با مس رفسنجان گذراندم. از آقای ربیعی نکات زیادی یاد گرفتم که جا دارد از او تشکر کنم. انشاالله که این تیم همیشه موفق باشد. امسال هم با چند تیم مذاکره کردم و با توجه به صحبت هایی که با مسئولان هوادار و آقای عنایتی داشتم تصمیم گرفتم این تیم را انتخاب کنم.

این بازیکن که سال گذشته در نیم فصل اول جزو بهترین مدافعان راست انتخاب شد در خصوص اینکه چرا در نیم فصل دوم آنطور که باید و شاید بازی نکرد عنوان کرد: سال گذشته در تمام بازی های نیم فصل اول و چند بازی از نیم فصل دوم حضور داشتم و خدا را شکر عمل کردم خوب بود ولی به دلیل پارگی مینیسک و عمل جراحی نتوانستم در چند بازی حضور داشته باشم ولی در مسابقات پایانی لیگ میدان رفتم و همه چیز خوب پیش رفت.

این بازیکن که در سه دوره مختلف در گل گهر بوده در خصوص اینکه امسال پیشنهادی از این تیم داشت یا خیر توضیح داد: ۷,۸ سال گل گهر بودم. کل کادر مدیریتی این تیم عوض شده و امسال  پیشنهادی از جانب آن ها به من نشد. با چندجای مختلف صحبت کردم که گل گهر جزو شان نبود.

طرحانی در پایان در مورد تجربه کار زیر نظر رضا عنایتی افزود: تازه زیر نظر ایشان کار می کنم و قبلاً تجربه کار با آقای عنایتی را نداشتم. در چند جلسه ای که با او کار کردیم واقعاً شور و نشاط زیادی در تمرینات دیدیم. امیدوارم از آقای عنایتی هم چیزهای خیلی خوبی یاد بگیرم و کمکم کند و از این طرف من و سایر بچه‌ها هم بتوانیم به تیم کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز