خبرگزاری کار ایران

اکتاویو:

مسئولیت بزرگی را در جام جهانی بر دوش داریم

کد خبر : ۱۰۷۵۴۸

ما فوتبال ساحلی را در ایران توسعه دادیم و مردم ایران از صعود تیم در آسیا بسیار خوشحال شدند. بازیکنان نیز برای مردم شناخته شده هستند، زیرا بازی ها در شبکه اصلی تلویزیون پخش می شود.

سایت فیفا نوشت: این پنجمین تلاش ایرانی ها بود و در پایان آنها توانستند با رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی برای اولین بار نام خود را در جام جهانی فوتبال ساحلی پر رنگ کنند.

به گزارش ایلنا، مارکو اکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران معتقد است که تیمش توانایی صعود به مراحل بعد را هم دارد.

مربی برزیلی پس از صعود از مرحله گروهی، مشغول آماده سازی تیم برای رویارویی با تیم قدرتمند روسیه در روز پنج شنبه ۴ مهر ۹۲ است.

اکتاویو به سایت رسمی فیفا گفت: من مدت زیادی در برزیل و پرتغال مربی بودم و دقیقا می دانم که ما در حال حاضر در چه سطحی هستیم. تیم ایران در مقابل برزیل بسیار خوب بازی کرد، چون بازیکنانم از انعطاف و اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. البته آنها نیاز به تجارب بین المللی و حضور بیشتر در این سطح از بازی ها را دارند، با این حال ما نشان دادیم که تیمی خوب و قوی هستیم.

فوتبال در ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حضور جمعیت بسیار زیاد در استادیوم آزادی تهران گواه این مطلب است.
همه مردم ایران صبح ها بازی های جام جهانی فوتبال ساحلی را از طریق پخش زنده مشاهده و برای تیم ملی دعا می کنند. ما فوتبال ساحلی را در ایران توسعه دادیم و مردم ایران از صعود تیم در آسیا بسیار خوشحال شدند. بازیکنان نیز برای مردم شناخته شده هستند، زیرا بازی ها در شبکه اصلی تلویزیون پخش می شود.

وی ادامه داد: ما از آمادگی بالایی برخودار هستیم. زیرا تیم اوکراین را در بلاروس و دو بار تیم ایتالیا را در ایران شکست داده بودیم، با این حال من می دانم که سطح تیم ها در جام جهانی بسیار بالاست. در حال حاضر مسئولیت بزرگی برای بازی در جام جهانی بر دوش ماست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز