خبرگزاری کار ایران

علت اصلی شکست رایکا مقابل شهرداری آستارا؛ ترس!

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۰۶۶

رایکا بابل در دیداری سرنوشت ساز، از حریفش شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم شهرداری آستارا و رایکا بابل در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، شهرداری آستارا موفق شد ۲-۱ از سد حریفش بگذرد.

رایکا که نیمه اول را طوفانی آغاز کرده بود و در دقیقه ۲ بازی، توپ را به تیرک دروازه حریف زد، کم کم سوار بر بازی شد تا اینکه بر روی سانتر صیاد کوکبی، بازیکن حریف به اشتباه دروازه خود را باز کرد تا رایکا با برتری ۱-۰ وارد زمین شود.

نیمه دوم اما نیمه برتری میزبان بود. شهرداری آستارا در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی، توسط آرش افشین به گل تساوی دست یافت و چند دقیقه بعد، محمد ابراهیم رضا زاده نیز گل دوم و برتری شهرداری را وارد دروازه رایکا کرد تا شاگردان پایان رأفت، مزد بازی پرتحرک خود را دریافت کنند.

رایکا در نیمه دوم که معروف به نیمه مربیان است، با ترس وارد زمین شد و عقب نشینی این تیم، به شهرداری اجازه داد تا به دروازه رایکا نزدیک شوند و بتوانند به دو گل دست پیدا کنند. این باخت رایکا، دومین شکست پی‌درپی آنها بوده و باید دید آنها از این باتلاق رهایی پیدا خواهند کرد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز