خبرگزاری کار ایران

عبدی: با تفکرات خلیفه اصل به بازی برگشتیم/ جای خالی هواداران را حس می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۳۴۲

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به دلیل ویروس کرونا ما از نعمت هواداران بی نصیب هستیم و جای خالی آنها پر شدنی نیست.

سید جلال عبدی مدافع راست باتجربه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با استقلال ملاثانی گفت: قبل از آغاز بازی پیش بینی بازی سختی را می‌کردیم که دقیقا نیز همین شد. نیمه اول را خوب شروع نکردیم و پس از گلی که دریافت کردیم، خیلی زود به گل تساوی رسیدیم و با تفکرات آقای خلیفه اصل و دستورات تاکتیکی ایشان در بین دو نیمه، به بازی برگشتیم و بازی را پیروز شدیم.

وی با تمجید از بازیکنان استقلال خوزستان درخصوص سیاست گذاری این فصل این باشگاه گفت: بازیکنان جذب شده باشگاه اکثرا لیگ برتری یا بازیکنانی هستند که سابقه قهرمانی و صعود در لیگ یک را دارند. در هر پست بازیکنان بسیار خوب و قابلی داریم و سیاست گذاری باشگاه در این فصل قطعا صعود به لیگ برتر است.

عبدی درخصوص کار کردن با امیر خلیفه اصل گفت: آقای خلیفه اصل فصل گذشته با استقلال خوزستان فوق العاده نیز گرفت و توان فنی بالای ایشان سبب شد تا در این فصل نیز در باشگاه بمانند. قطعا نتایج کسب شده این فصل حاصل تفکرات بسیار خوب ایشان بوده و ما بازیکنان با عملی کردن دستورات ایشان، به پیروزی در بازی‌های اخیر رسیده‌ایم.

مدافع مازندرانی استقلال خوزستان در خاتمه اظهار داشت: جای هواداران در ورزشگاه‌ها خالی است. منتظر ریشه کن شدن بیماری کرونا و حضور هواداران در ورزشگاه‌ها هستیم. جا دارد در اینجا از آقایان بختیاری و روشنایی که شبانه روزی برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند تشکر کنم. ما بازیکنان قدردان زحمات این دو عزیز و تمامی مسئولان باشگاه استقلال خوزستان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز