خبرگزاری کار ایران

ستاره آرژانتینی علیه لیورپول

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۰۴۰

سرخیو آگوئرو به دنبال حفظ رکورد خود مقابل لیورپول است.

به گزارش ایلنا، با گلزنی در پیروزی 5 بر صفر فصل قبل در ورزشگاه اتحاد، این مهاجم آرژانتینی در هر شش بازی خانگی با لیورپول موفق به گلزنی شده و این رکورد صددرصد خاص او است. اگر بتواند امشب گل بزند، رکوردش به هفت بازی می‌رسد و جالب اینکه او هرگز در آنفیلد گل نزده است.

خودش اما علاقه‌ای به این آمار و ارقام ندارد: «از آنهایی نیستم که بخواهم به هر قیمتی آمارم حفظ شود البته دوست دارم گل بزنیم تا تیم به موفقیت برسد و اگر گل‌های من باعث موفقیت تیم برابر لیورپول شده، دوست دارم در این بازی هم گل بزنم. فوتبال همیشه به آدم فرصت می‌دهد.»

سیتی با هفت امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول به این بازی می‌رود و آگوئرو که با گلزنی در دیدار آخر سیتی مقابل ساوتهمپتون آمار گلزنی دوران حرفه‌ای خود را به 249 گل رساند، از فرم عالی قرمزها شگفت‌زده نیست: «این فصل یک‌بار دیگر ثابت شد که لیگ برتر از رقابتی‌ترین لیگ‌های جهان است. دلیل رشد لیورپول به‌عنوان یک تیم را باید در چند سال اخیر جست‌وجو کرد. عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان شاهد این ادعاست و این فصل هم در لیگ برتر عالی هستند اما تمرکز ما روی خودمان است، به سبک بازی‌مان اطمینان داریم و باور داریم که موثرترین راه برای رسیدن به پیروزی است. البته در فوتبال هر چیزی ممکن است. بدون شک بازی بسیار بزرگی برای هر دو تیم است و دیدارهای مستقیم مدعیان قهرمانی در نتیجه پایان فصل نقش پررنگی دارد. دسامبر برای ما آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت اما حالا در ژانویه هستیم و بازی‌های زیادی در پیش داریم. از ابتدا هم می‌دانستیم دفاع از قهرمانی آسان نیست اما هدف ما همیشه این بوده که بهترین باشیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز