خبرگزاری کار ایران

یک گزینه شگفت‌انگیز برای سرمربیگری منچستر؛ ردبول وارد می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۷۹۰

تردیدی نیست اد وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد می‌خواهد مربی بعدی این تیم، موریسیو پوچتینو باشد اما گزینه‌های خود را به مربی آرژانتینی محدود نکرده است.

به گزارش ایلنا و براساس گزارش روزنامه سان، نام شگفت انگیزی که در این فهرست مطرح شده، مارکو رز مربی تیم اتریشی ردبول سالزبورگ است هرچند نام‌های دیگری مثل زین‌الدین زیدان، لوران بلان و البته اوله گونار سولسشایر مربی موقت تیم نیز به چشم می‌خورند.

مارکو رز به خاطر رساندن ردبول به قهرمانی لیگ اتریش در فصل اول کارش مشهور شده. او این فصل هم یکه‌تازی می‌کند و تیمش با 15 از 18 بازی و بدون باخت در صدر جدول قرار گرفته آن هم با اختلاف 14 امتیازی نسبت به تیم دوم. او همچنین در عرصه رقابت‌های اروپایی هم نامی برای خودش دست و پا کرده و تیمش را فصل قبل تا نیمه‌نهایی لیگ اروپا برد که در نهایت به وسیله مارسی حذف شدند. این فصل هم در گروهی که لایپزیگ، سلتیک و روزنبورگ حضور داشتند، صدرنشین شدند و باید در نخستین مرحله حذفی به مصاف کلاب بروژ بروند.

پوچتینو در سال 2016 که ژوزه مورینیو به‌عنوان مربی منچستریونایتد انتخاب شد، انتخاب سر الکس فرگوسن بود. گفته می‌شود شیاطین سرخ از همین حالا اقداماتی را برای جذب این مربی انجام داده‌اند، آنها علاوه بر اینکه برای جذب او باید 40 میلیون پوند بپردازند با رئال مادرید هم باید رقابت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز