خبرگزاری کار ایران

روزهای عجیب حریف عربستانی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۳۲۶

تیم فوتبال الاهلی عربستان در 5 هفته اخیر لیگ این کشور هیچ پیروزی نداشته و به جز تساوی مقابل الفیحا و الرائد، 3 شکست تلخ را برابر تیم‌های الشباب، الوحده و الهلال تجربه کرده است.

به گزارش ایلنا، در این موقعیت نخستین تصمیم هیات مدیره پذیرفتن استعفای ماجد النفیعی رییس باشگاه بود که با توجه به اعتراضات شدید هواداران از سمت خودش کناره‌گیری کرد و حالا عبدا... بترجی به‌عنوان رییس جدید مسوولیت کار را بر عهده گرفته است. گام بعدی برکناری پابلو گویدی مربی آرژانتینی است که با نتایج هفته‌های اخیر هیچ تردیدی در این اتفاق باقی نگذاشته است. تنها ابهام باقی‌مانده انتخاب سرمربی جدید الاهلی است. در شرایط کنونی احتمالا یکی از بازیکنان سابق این باشگاه و یا مربیان تیم‌های پایه هدایت الاهلی را بر عهده می‌گیرند تا پس از مذاکره با گزینه‌های خارجی، این باشگاه به نتیجه نهایی برای انتخاب سرمربی جدید برسد.

این درحالی است که خبرهای دیگری هم از این تیم به گوش می‌رسد ازجمله در خبرها آمده است تیسیر الجاسم، کاپیتان سابق الاهلی که فصل گذشته به الوحده پیوسته بود قرار است به صورت قرضی به الاهلی برگردد. همچنین برنامه «صدی الملاعب» در یک نظرسنجی به انتخاب بهترین بازیکن عرب در سال 2018 پرداخت که در نهایت عمر السومه، مهاجم تیم ملی سوریه و عضو باشگاه الاهلی عربستان با کسب اکثریت آراء بهترین بازیکن سال 2018 شد. تیم فوتبال الاهلی عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با پرسپولیس ایران و السد قطر همگروه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز