خبرگزاری کار ایران

کاپیتان اتلتیکو وسوسه می‌شود؛

گودین هنرپیشه جدید تئاتر رویاها / قلم قرمز فن‌خال روی نام جونز و اسمالینگ

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۰۵

گودین که بازوبند کاپیتانی اتلتیکو را هم بر بازو می‌بندد، در قهرمانی فصل گذشته این تیم در لالیگا و صعود اتلتیکو به دیدار نهایی لیگ‌قهرمانان اروپا نقش عمده‌ای داشت.

مسئولان من‌یونایتد قصد دارند مدافع اروگوئه‌ای تیم اتلتیکو مادرید را در نقل و انتقالات تابستانی به جمع شیاطین سرخ اضافه کنند. آن‌ها فیل جونز و کریس اسمالینگ را در فهرست فروش قرار می‌دهند.

به گزاش خبرنگار ایلنا، دیگو گودین، مدافع اروگوئه‌ای تیم اتلتیکو مادرید در صورت توافق مسئولان من‌یونایتد و اتلتیکو، در نقل و انتقالات تابستانی به اولدترافورد می‌رود.

گودین که بازوبند کاپیتانی اتلتیکو را هم بر بازو می‌بندد، در قهرمانی فصل گذشته این تیم در لالیگا و صعود اتلتیکو به دیدار نهایی لیگ‌قهرمانان اروپا نقش عمده‌ای داشت. به این ترتیب بعید است سیمئونه به راحتی با جدایی وی از جمع شاگردانش موافقت کند.

منچستری‌ها قصد دارند، در پایان فصل فیل جونز و کریس اسمالینگ را که فن‌خال اعتقادی به آن‌ها ندارد، در فهرست فروش خود قرار دهند. البته قرارداد جونز و اسمالینگ تا پایان سال ۲۰۱۶ منعقد شده و احتمالاً این دو بازیکن توافقی از یونایتد جدا می‌شوند.

ماتس هوملس، مدافع بروسیا دورتموند هم دیگر بازیکنی است که فن‌خال برای تقویت خط دفاعی من‌یونایتد روی خرید آن تاکید دارد و بعید نیست منچستری‌ها در ما‌ه‌های ‌آینده با دورتمند هم وارد مذاکره شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز