خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و دوم فوتبال جزیره؛

جشنواره گل چلسی مقابل سوانسی / پیروزی خارج از خانه منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۳۲۸

قاطع ترین نتیجه بازی های این هفته را چلسی رقم زد. شاگردان مورینیو با ۵ گل سوانسی را در هم کوبیدند تا به صدرنشینی خود ادامه دهند

هفته بیست و دوم از مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلستان با پیروزی تیم‌های بالانشین به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان و از هفته بیست و دوم این بازی‌ها، عصر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ مسابقه برگزار شد که طی آن تیم‌های بالای جدول مقابل حریفانشان به برتری دست یافتند.

تیم میانه جدولی لیورپول با نتیجه ۲ بر صفر استون ویلا را شکست داد، تیم پایین جدولی برنلی با حساب ۳ بر ۲ برابر کریستال پالاس شکست خورد، استوک سیتی با یک گل لسترسیتی را از پیش رو برداشت، منچستریونایتد با ۲ گل کوئینز پارک رنجرز را شکست داد تا فاصله خود با تیم سوم جدول را به ۲ امتیاز برساند.

قاطع ترین نتیجه بازی های این هفته را چلسی رقم زد. شاگردان مورینیو با ۵ گل سوانسی را در هم کوبیدند تا به صدرنشینی خود ادامه دهند. در این دیدار، اسکار در دقایق یک و ۳۶، دیگو کاستا در دقایق ۲۰ و ۳۴ و آندره شورله در دقیقه ۷۹ گل های شاگردان مورینیو را به ثمر رساندند. همچنین تاتنهام با نتیجه ۲ بر یک ساندرلند را مغلوب کرد.

در آخرین بازی امروز از ساعت ۲۱ تیم های نیوکاسل و ساوتهمپتون مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان روناد کومان سرمربی هلندی ساوتهمپتون به پایان رسید.

در ادامه مسابقات هفته بیست و دوم فوتبال جزیره، فردا(یکشنبه) ۲ بازی برگزار می شود که طی آن تیم‌های وستهام و هال سیتی و منچسترسیتی و آرسنال به مصاف یکدیگر می روند.

روز دوشنبه نیز اورتون و وست برومویچ آخرین دیدار هفته بیست و دوم فوتبال انگلستان را برگزار خواهند کرد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز