خبرگزاری کار ایران

اردن ۳ - فلسطین صفر؛

طوفان ۱۵ دقیقه‌ای اردن برای درهم شکستن فلسطین

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۹۰۹

حمزه در ثانیه‌های پایانی وقت تلف‌شده نیمه اول هم روی یک ارسال گل دوم خود و گل سوم اردن را به ثمر رساند تا فلسطینی‌ها مانند نیمه نخست بازی با ژاپن، ۳ بر صفر بازنده به رختکن بروند.

نیمه نخست دیدار تیم‌های اردن و فلسطین با برتری ۳ بر صفر اردن به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال اردن و فلسطین از گروه D جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۰:۳۰ امروز، جمعه ۲۶ دی‌ماه در ورزشگاه رکتانگولار ملبورن با قضاوت جون هیوک کیم از کره جنوبی برگزار شد که اردنی‌ها ۳ بار دروازه فلسطین را باز کردند تا برنده به رختکن بروند.

ترکیب اردن:عامر شافی، مصطفی، خطاب، زهران، المدیری، بنی عطیان، مرجان، السیفی، الیاس، دیب، الدردور

ترکیب فلسطین:صالح، البهدری، بتات، صلاح، جابر، ابوصلاح، سعید، ابوحبیب، صلحی، هبیشا، نوعمان

دو تیم که دیدار نخست‌شان را واگذار کرده بودند تا دقیقه ۳۰ بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه نخست جریان بازی را کاملاَ به دست گرفتند.

دقیقه ۳۳ یوسف احمد وارد محوطه جریمه فلسطین شد و با یک ضربه زیبا و کات دار توپ را دور از دستان رمزی صالح به گل نخست اردن در جام شانزدهم تبدیل کرد.

۲ دقیقه بعد عبدالله دیب از به هم ریختگی دفاع فلسطین استفاده کرد و توپ را در دهانه دروازه برای حمزه فرستاد تا او زننده گل دوم اردن لقب بگیرد.

حمزه در ثانیه‌های پایانی وقت تلف‌شده نیمه اول هم روی یک ارسال و اشتباه دروازه‌بان فلسطین گل دوم خود و گل سوم اردن را به ثمر رساند تا فلسطینی‌ها مانند نیمه نخست بازی با ژاپن، ۳ بر صفر بازنده به رختکن بروند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز