خبرگزاری کار ایران

تغییر و تحولات ناگهانی در بارسلونا؛

از اخراج زوبی‌زارتا تا کناره‌گیری کارلس پویول / ژانویه بحرانی برای کاتالان‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۵۵۷

رسانه‌های اسپانیایی، اظهارنظر شب‌گذشته زوبی زارتا مبنی بر مقصر بودن رئیس بارسلونا در محرومیت بارسا از خرید بازیکن را مهمترین عامل اخراج او می‌دانند.

مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، پس از شکست شب‌گذشته این تیم برابر رئال سوسیه‌داد از سمت خود برکنار شد. کارلوس پویول، دستیار وی نیز دقایقی بعد از اخراج زوبی‌زارتا اعلام کرد با باشگاه بارسلونا همکاری نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، وب‌سایت باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد آندونی زوبی زارتا از پست مدیریت ورزشی این باشگاه برکنار شده است. جوزپ ماریا بارتومئو، ریاست باشگاه بارسلونا درباره این موضوع بیانیه‌ای به این مضمون صادر کرد: باشگاه بارسلونا از تمام خدمات آندونی زوبی زارتا، به عنوان مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا قدردانی می کند. از روحیه حرفه ای گری بالای او و کمک های فراوانش به بارسلونا در ۴ سال اخیر. دروازه بان اول باشگاه بین سال های ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۴ که ۴۰۰ بازی برای بارسلونا انجام داد و مدیر ورزشی باشگاه از سال ۲۰۱۰.

رسانه‌های اسپانیایی، اظهارنظر شب گذشته زوبی زارتا مبنی بر مقصر بودن بارتومئو(رئیس بارسلونا) در محرومیت بارسا از خرید بازیکن را مهمترین عامل اخراج او می‌دانند. پس از اخراج زوبی زارتا، کارلوس پویول هم که از دستیاران وی در بارسلوناست از سمت خود استعفا داد. پویول ۳ ماه قبل این پست را برعهده گرفته بود.

پویول در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «در این بیانیه مایلم اعلام کنم که من به رابطه کاری ام با ‏باشگاه بارسلونا پایان دادم. این سه ماه و نیم همکاری فرصتی به من داد تا جنبه دیگری از کار در باشگاه را یاد بگیرم. ‏من اینجا چیزهای زیادی یاد گرفتم و از بارسلونا بسیار متشکرم اما می خواهم پروژه های دیگری را هم ‏تجربه کنم.» ‏

به نظر می‌رسد باشگاه کاتالانی دستخوش اتفاق جدیدی نیز خواهد بود و باید منتظر خبرهای تازه از این باشگاه بزرگ شهر بارسلونا بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز