خبرگزاری کار ایران

طلسم آنتونا پا بر جا ماند؛

شکست بارسا در شب ناکامی غول‌های لالیگا

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۲۱۷

بارسلونا پس از باز شدن دروازه‌اش حملات متعددی را روی دروازه میزبان تدارک دید اما رویی، سنگربان سویه‌داد در کنار مدافعان این تیم، سد محکمی مقابل این یورش‌ها درست کردند.

تیم فوتبال بارسلونا دیشب نخسیتن دیدار رسمی سال ۲۰۱۵ خود را در زمین سوسیه‌داد واگذار کرد تا پس از رئال مادرید، دومین غول لالیگا هم دست خالی زمین حریفان را ترک کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آبی و اناری پوشان بارسلونا پس از شکست رئال مادرید برابر والنسیا, با امیدواری زیادی به مصاف رئال سوسیه‌داد رفتند تا با کسب ۳ امتیاز در خانه حریف، پس از مدت‌ها موقتاً صدرنشین لالیگا شوند اما بارسلونا هم مانند رئال مادرید شب سختی را پشت سر گذاشت.

در ترکیب اولیه‌ای که لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا به زمین فرستاد، نامی از مسی, نیمار و پیکه به چشم نمی‌خوزدو
در حالی که ثانیه شمار تویزیون اسپانیا یک دقیقه و ۳۵ ثانیه را نشان می‌داد. نفوذ خطرناک مهاجمان سوسیه‌داد با ارسالی بلند به محوطه جریمه بارسلونا توام شد. جوردی آلبا برای اینکه توپ ارسالی به مهاجمان حریف نرسد، با یک شیرجه بلند و ضربه سری نسبتاً محکم ارتباط بازیکنان میزبان را قطع کرد اما این توپ به جای اینکه راهی کرنر شود، دور از دستان براوو وارد دروازه بارسلونا شد.

بارسلونا پس از باز شدن دروازه‌اش حملات متعددی را روی دروازه میزبان تدارک دید اما رویی، سنگربان سویه‌داد در کنار مدافعان این تیم، سد محکمی مقابل این یورش‌ها درست کردند. با آغاز نیمه دوم و ورود مسی به زمین، دامنه حملات بارسلونا گسترده تر شد.

دقایقی بعد، نیمار هم به ترکیب بارسلونا اضافه شد تا پس از مدت‌ها مثلثمسی، نیمار و سوارز در خط حمله کاتالن‌ها شکل بگیرد اما این تغییرات هم را به جایی نبرد تا بارسلونا علی‌رغم ارائه یک فوتبال کاملاٌ برتر و یک طرفه فروریختن دروازه سوسیه‌داد ناکام بماند و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان برسد.

با این نتیجه رکورد شکست ناپذیری سوسیه‌داد برابر بارسلونا در آنتونا ۷ ساله شد. آبی و اناری پوشان آخرین بار فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۷ سوسیه‌داد را در خانه‌اش شکست داده بودند. سوسیه داد با کسب این نتیجه ۱۷ امتیازی شد و تا رده سیزدهم جدول لالیگا صعود کرد. بارسلونا هم با این شکست، با ۳۸ امتیاز از ۱۷ بازی هم امتیاز آتلتیکومادرید شد و به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم باقی ماند.

در جدول رده بندی لالیگا، رئال مادرید علی رغم شکست برابر والنسیا با ۳۹ امتیاز یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا و آتلتیکو مادرید در صدر باقی ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز