خبرگزاری کار ایران

عده ای داستان سرایی کردند؛

زلاتان: از بودن در پاریس خوشحالم / به ایتالیا برنمی گردم

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۱۴

امیدوارم زلاتان کنونی همچنان بهترین زلاتان باشد، چون تلاش می‌کنم تا هر فصل بهتر و بهتر شوم. تا جایی که بتوانم به پیشرفتم ادامه می‌دهم و بازی خواهم کرد.

مهاجم تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه گفت: از بودن در پاریس احساس خوبی دارم و هنوز درباره آینده تصمیمی نگرفتم و باید ببینم در آینده چه اتفاقی می افتد و چه سرنوشتی خواهم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، زلاتان ابراهیموویچ در خصوص شایعاتی که اخیرا مبنی بر بازگشتش به فوتبال ایتالیا و پیوستن وی به تیم فوتبال رم مطرح شده است، گفت: من به سری A ایتالیا بازنخوام گشت. یکی در این رابطه صحبت کرده و یکی دیگر هم اعلامش کرده ولی باید بگویم که این شایعه حقیقت ندارد. از بودن در پاریس احساس خوبی دارم و هنوز یک سال دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارم. پس از آن هم باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد ولی باز تکرار می‌کنم که از بودن در پاریس خوشحالم و شخص دیگری این داستان‌ها را سرهم کرده است.

مهاجم ۳۳ ساله تیم ملی سوئد زمانی که در فوتبال ایتالیا بود با تیم‌هایی اینتر، یوونتوس و میلان شش عنوان قهرمانی در سری A کسب کرد، هرچند دو قهرمانی وی با یووه به دلیل فساد کالچوپولی در افتخارات او و بیانکونری لحاظ نمی‌شود.

مهاجم پیشین تیم‌های بارسلونا و اینتر تصریح کرد: امیدوارم زلاتان کنونی همچنان بهترین زلاتان باشد، چون تلاش می‌کنم تا هر فصل بهتر و بهتر شوم. تا جایی که بتوانم به پیشرفتم ادامه می‌دهم و بازی خواهم کرد ولی روزی که ببینم دیگر پیشرفتی ندارم اعلام بازنشستگی می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز