خبرگزاری کار ایران

در پایان قرارداد سه ساله؛

توس در یوونتوس نمی ماند / بارسلونا بدنبال مهاجم آرژانتینی یووه

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۰۱

بارسلونا علاقمند به جذب مهاجم آرژانتینی یوونتوس است که در فصل جاری با ۱۰ گل‌زده بهترین گلزن این تیم و مسابقات سری A به شمار می‌رود.

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا گفت: نمی خواهم قراردادم را با یووه تمدید کنم و این حسی نیست که حالا به وجود آمده باشد.

به گزارش ایلنا، کارلوس توس که در ماه ژوئن ۲۰۱۳ با قرادادی ۳ ساله از منچسترسیتی به یوونتوس پیوست در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در فرودگاه بوینس‌آیرس در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش گفت: می‌خواهم به قرادادی که تا سال ۲۰۱۶ با یوونتوس دارم احترام بگذارم و برنامه‌ام پایبندی به آن است. نمی‌خواهم قراردادم را با یووه تمدید کنم و این حسی نیست که حالا به وجود آمده باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که پس از جدایی از بیانکونری احتمال بازگشت شما به بوکاجونیورز وجود دارد؟ اظهار داشت: خیلی سخت است که بخواهم اکنون در این خصوص نظری بدهم. من در حال حاضر در سطح بالایی بازی می‌کنم و خیلی مهم است که آرامش خودم را حفظ کنم و از زمان حال لذت ببرم. حدس و گمانه‌زنی در خصوص آینده حرفه‌ای‌ام عصبانی‌ام می‌کند.

بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی بارسلونا علاقمند به جذب مهاجم آرژانتینی یوونتوس است که در فصل جاری با ۱۰ گل‌زده بهترین گلزن این تیم و مسابقات سری A به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز