خبرگزاری کار ایران

رونالدو پشت سر ستاره آرژانتینی؛

لیونل مسی به رکورد رائول رسید

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۴۸۲

لیونل مسی با دو گلی که در دیدار چهارشنبه شب بارسلونا مقابل آژاکس به ثمر رساند جمع گل‌های خود را در لیگ قهرمانان اروپا به ۷۱ رساند تا نخستین بازیکنی باشد که به رکورد رائول گونزالس بازیکن پیشین رئال مادرید می رسد.

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با دو گلی که برابر آژاکس به ثمر رساند به رکورد رائول گونزالس رسید.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی با دو گلی که در دیدار چهارشنبه شب بارسلونا مقابل آژاکس به ثمر رساند جمع گل‌های خود را در لیگ قهرمانان اروپا به عدد ۷۱ رساند تا نخستین بازیکنی باشد که به رکورد رائول گونزالس بازیکن پیشین رئال مادرید برسد. رائول ۶۶ گل خود را با پیراهن رئال به ثمر رساند و ۶ گل دیگر را در ترکیب تیم شالکه آلمان وارد دروازه حریفان کرد.

به گزارش دیلی میل، کریستیانو رونالدو در دیدار سه شنبه شب رئال مادرید مقابل لیورپول از این فرصت برخوردار بود تا با زدن یک گل خود را به رکورد رائول برساند که این موقعیت را از دست داد. رونالدو اکنون با زدن ۷۰ گل در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر مسی و رائول قرار گرفته است.

رود فان نیستلروی، مهاجم پیشین تیم‌های آیندهوون، منچستر یونایتد و رئال مادرید با ۵۶ گل در رده بعدی ایستاده است و تیری آنری هم پس از وی با ۵۰ گل قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز