خبرگزاری کار ایران

فینال لیگ قهرمانان اروپا - لیسبون؛

رئال بالاخره طلسم اروپایی را شکست / دسیما در ویترین مادریدی ها / کارلتو جاودانه شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۶۸۲

تیم فوتبال رئال مادرید بالاخره موفق شد طلسم ناکامی اروپایی خود را در پنجاه و نهمین دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون بشکند تا دهمین جام قهرمانی نیز به ویترین افتخارات تیم نخست شهر مادرید اضافه شود.

تیم فوتبال رئال مادرید بالاخره طلسم ناکامی اروپایی خود را در پنجاه و نهمین دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون شکست و با پیروزی ۴ بر یک مقابل اتلتیکو دهمین جام قهرمانی نیز به ویترین افتخارات تیم نخست شهر مادرید اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های رئال و اتلتیکو مادرید از ساعت ۲۳:۱۵ در پنجاه و نهمین دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دالوژ لیسبون با قضاوت بیورن کویپرس هلندی به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت های قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و دو تیم در ۱۵ دقیقه نخست وقت های اضافه هم نتوانستند کاری از پیش ببرند، ولی در وقت های اضافه دوم اتلتیکو به یک باره از هم پاشید و ۳ بار دیگر دروازه اش باز شد تا باد به پرچم رئالی ها بوزد.

شاگردان کارلو انچلوتی در وقت های اضافه بر روی خلاقیت دی ماریا، رونالدو و بیل خطرناک تر ظاهر شدند و بالاخره مزد زحمات خود را در دقیقه ۱۱۱ گرفتند چراکه حرکت انفرادی دی ماریا باعثشد این بازیکن با کورتوآ تک به تک شود و اشتباه دروازه اتلتیکو و دفع ناقص توپ فرصت را با گرثبیل داد تا با ضربه سر دروازه بی دروازه بان را باز کند.

این پایان کار نبود چراکه خطای بازیکن اتلتیکو در درون محوطه جریمه بهترین فرصت را برای رونالدو و رئال فراهم کرد تا پیروزی خیره کننده ای را جشن بگیرند. رونالدو به راحتی توپ را دور از دستان کورتوآ به تور دروازه دوخت تا هفدهمین گل این فصل خود در لیگ قهرمانان را نیز به ثمر رساند و رئال را به فتح دسیما برساند تا طلسم ناکامی های اروپایی این تیم بالاخره با اندیشه های کارلتو شکسته شود. این سومین جام قهرمانی اروپایی کارلتو بود چراکه پیش از این دو بار با میلان موفق به بالا بردن این جام شده بود.

کارلتو در نخستین فصل حضورش بر روی نیمکت رئال موفق شد یک جام حذفی و جام قهرمانی لیگ قهرمانان را برای مادریدی ها به ارمغان بیاورد کاری که خوزه مورینیو نتوانست موفق به انجام آن شود.

گودین زننده تک گل اتلتیکو مادرید در دقیقه ۳۶ بود و سرخیو راموس در دقیقه ۹۰ + ۳، گرثبیل(۱۱۱)، مارسلو(۱۱۸) و کریستیانو رونالدو(۱۱۹ پنالتی) برای رئال ۴ بار گلزنی کردند تا این بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود تیم نخست شهر مادرید به پایان برسد.

درگیری های دو تیم در دقایق مختلف بازی از نکات حساس این دیدار بود و پس از اینکه رونالدو گل چهارم رئال را به ثمر رساند بازی دقایقی به دلیل درگیری های بازیکنان و حتی دیه گو سیمئونه متوقف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز