خبرگزاری کار ایران

هفته سی و هشتم و پایانی لالیگا؛

پیروزی یک نیمه ای بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید / کاتالان ها در آستانه قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۶۰۹

نیمه اول ابتکار بازی در اختیار تیم بارسلونا بود که از حمایت ۶۰ هزار تماشاگر خودی سود می برد. تیم بارسلونا در صورت پیروزی در این دیدار قهرمان لالیگا خواهد شد و هر نتیجه ای غیر از این تیم آتلتیکو مادرید را قهرمان خواهد کرد.

دیدار فینال گونه تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال اسپانیا با برتری تیم بارسلونا به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید از هفته سی و هشتم و پایانی لالیگا از ساعت ۲۰:۳۰ شنبه شب در ورزشگاه نیوکمپ آغاز شد که نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر تیم بارسلونا به پایان رسید. تک گل تیم بارسلونا توسط آلکسیس سانچز در دقیقه ۳۴ و روی پاس گل لیونل مسی و شلیک از زاویه بسته به ثمر رسید.

دیگو کاستا مهاجم ارزشمند تیم فوتبال اتلتیکو مادرید که در بازی مقابل بارسا در دقیقه ۱۵ به دلیل مصدومیت مجبور شد بالاجبار زمین مسابقه را ترک کند. مهاجم برزیلی‌الاصل اتلتیکو پس از خروج از میدان با نشستن روی نیمکت ذخیره‌ها اشک از چشمانش جاری شد. آدریان به جای کاستا وارد میدان شد.

آردا توران هم در ادامه و در دقیقه ۲۳ مصدوم شد و او هم زمین را ترک کرد تا رائول گارسیا وارد میدان شود.

در مجموع نیمه اول ابتکار بازی در اختیار تیم بارسلونا بود که از حمایت ۶۰ هزار تماشاگر خودی سود می برد. تیم بارسلونا در صورت پیروزی در این دیدار قهرمان لالیگا خواهد شد و هر نتیجه ای غیر از این تیم آتلتیکو مادرید را قهرمان خواهد کرد.

در یک دیدار دیگر از هفته سی و هشتم و پایانی لالیگای اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید که هفته گذشته با شکست مقابل سلتاویگو شانس قهرمانی را از دست داده بود در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو میزبان اسپانیول تیمی دیگر از ایالت کاتالان بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود رئال مادرید به پایان رسید.

گرت بیل در دقیقه ۶۴ و موراتا در دقایق ۸۶ و ۹۰ برای رئال در این دیدار گلزنی کردند و تک گل اسپانیول را نیز پیتزی در دقیقه ۹۰ وارد دروازه رئال کرد.

رئال مادرید که خود را برای بازی حساس شنبه هفته آینده در فینالی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رقیب همشهری‌اش اتلتیکو مادرید آماده می‌کند با این برد ۸۷ امتیازی شد و موقتا به جایگاه دوم جدول صعود کرد. اسپانیول نیز با ۴۲ امتیاز به کار خود در رقابت‌های این فصل پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز