خبرگزاری کار ایران

با توقف مقابل وایادولید رقم خورد؛

وداع احتمالی رئال با قهرمانی لالیگا / تعیین سرنوشت قهرمان در نیوکمپ

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۴۶۲

کهکشانی های مادرید بامداد پنجشنبه در دیداری معوقه از هفته سی و چهارم لالیگای اسپانیا در زمین تیم رده هجدهمی وایادولید به میدان رفتند و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تیم فوتبال رئال مادرید با تساوی ۱ - ۱ مقابل وایادولید شانس قهرمانی خود را در برتر فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا از دست داد تا تعیین تیم نخست فصل جاری به دیدار بارسلونا و اتلتیکو مادرید در نیوکمپ بکشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کهکشانی های مادرید بامداد پنجشنبه در دیداری معوقه از هفته سی و چهارم لالیگای اسپانیا در زمین تیم رده هجدهمی وایادولید به میدان رفتند و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

رئال مادرید با این تساوی ۸۴ امتیازی شد تا شانس قهرمانی در لالیگا را در فاصله ۲ هفته مانده به پایان مسابقات از دست بدهد. هم اکنون اتلتیکومادرید با ۸۸ و بارسلونا با ۸۵ امتیاز اول و دوم هستند.

در این دیدار سرخیو راموس در دقیقه ۳۶ و از روی یک ضربه آزاد به زیبایی برای رئال گلزنی کرد اما اوسوریو در دقیقه ۸۵ کار را به تساوی کشاند.

کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید در دقیقه هفتم این دیدار به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به آلوارو موراتا داد.

با این شرایط دیدار بارسلونا و اتلتیکومادرید در هفته پایانی مسابقات، سرنوشت قهرمان فصل جاری را مشخص خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز