خبرگزاری کار ایران

یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

پیروزی نمایندگان ژاپن و کره جنوبی مقابل حریفان / شکست خانگی کاوازاکی ژاپن

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۳۵۳

دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با برتری نمایندگان ژاپن و کره جنوبی به پایان رسید.

دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با برتری کاوازاکی ژاپن مقابل وسترن سیتی استرالیا و شکست خانکی کاوازکی ژاپن مقابل اف سی سئول کره جنوبی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دومین روز از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم هیروشیمای ژاپن با نتیجه ۳-۱ مقابل وسترن سینی استرالیا به برتری دست یافت.

در این دیدار که در ورزشگاه آتلتیک شهر هیروشیما برگزار شد، نماینده ژاپن در دقایق ۵۱،۶۵ و ۹۰ سه بار دروازه حریف استرالیایی خود را باز کردند. تک گل تیم وسترن سیتی استرالیا نیز در ۷۸ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در دیگر دیدار این مرحله تیم کاوازاکی ژاپن مقابل اف سی سئول کره جنوبی تن به شکستی خانگی ۲-۳ داد. در این دیدار ابتدا یوکوبایاشی در دقیقه ۴۹ گل برتری تیم کاوازاکی را به ثمر رساند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. تیم اف سی سئول در دقیقه ۵۱ توسط سرجیو اسکودرو به گل تساوی دست یافت اما این پایان کار نبود و رناتینو در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل برتری نماینده ژاپن را به ثمر رساند.

نماینده کره جنوبی در دقایق باقی مانده بر فشار حملات خود افزود تا اینکه در دقیقه ۸۳ توسط کیم چی وو به گل تساوی دست یافت. نماینده کره در دقیقه ۹۰ توسط ایل لوک یون به گل پیروزی بخش تیمش دست یافت تا از دیدار رفت یک پیروزی با ارزش را کسب کند.

دیداهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه:
سانفرس هیروشیما ژاپن(۳) - وسترن سیدنی استرالیا(۱)
کاوزاکی ژاپن(۲) - اف‌سی کره‌جنوبی(۳)
بنیادکار ازبکستان - الهلال عربستان، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه پاختاکور شهر تاشکند
السد قطر - فولاد خوزستان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز