خبرگزاری کار ایران

همه متحد بودیم تا به فینال برسیم؛

آنچلوتی: رئال لیاقت حضور در فینال را داشت

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۲۸

بازیکنان رئال امسال در اکثر بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا نمایش خوبی ارائه کردند. ما خوشحال هستیم که توانستیم فینالیست این رقابت‌ها شویم.

سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید تاکید کرد که تیم تحت هدایتش لیاقت حضور در فینال لیگ قهرمانان را داشت.

به گزارش ایلنا، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی ۴ بر صفر شاگردانش بر بایرن‌‌مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما در این دیدار نمایش بی‌نظیری ارائه دادیم. همه متحد بودیم تا به فینال برسیم. نمایش بازیکنان ما کاملا راضی‌کننده بود و بازی بی‌نقصی را ارائه کردیم.

وی همچنین با بیان اینکه از نمایش بازیکنان رئال در این دیدار شگفت‌زده نشدم، متذکر شد: بازیکنان رئال امسال در اکثر بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا نمایش خوبی ارائه کردند. ما خوشحال هستیم که توانستیم فینالیست این رقابت‌ها شویم.

کارلتو با اشاره به نمایش فوق العاده شاگردانش در نیمه نخست افزود: ما در نیمه نخست رویایی بازی کردیم و ۳ گل خوب به ثمر رساندیم که باعثشد در نیمه دوم کار راحت تری داشته باشیم.

آنچلوتی همچنین تاکید کرد: ما در مجموع دو دیدار رفت و برگشت بهتر کار کردیم و لیاقت حضور در فینال را داشتیم. ۱۲ سال بود رئال نتوانسته بود به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و حالا همه خوشحال هستیم. این فینال را تقدیم به هواداران رئال می‌کنم.

وی در پایان افزود: از اینکه در اولین سال حضورم بر روی نیمکت رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافتیم خیلی خوشحال هستم. لیگ قهرمانان اروپا برای مسئولان این باشگاه خیلی مهم بود که امیدوارم در دیدار فینال مانند بازی با بایرن‌ مونیخ ظاهر شویم و دهمین جام قهرمانی اروپایی را به هواداران تقدیم و تالار افتخارات رئال اضافه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز