خبرگزاری کار ایران

نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

شب دشوار مورینیو در ویسنته کالدرون / مادرید چشم انتظار شگفتی

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۴۵۷

دیه گو سیمونه مربی ۴۳ ساله و آرژانتینی آتلتیکو در حالی به نبرد اندیشه های خوزه مورینیو ۵۱ ساله می رود که تیم پیروز این میدان نیمی از راه صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را خواهد پیمود.

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا فردا سه‌شنبه شب با برگزاری دیدار رفت تیم‌های اتلتیکو مادرید در ورزشگاه وینسته‌کالدرون شهر مادرید پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم اتلتیکو مادرید که باید این تیم را شگفتی‌ساز این فصل لیگ قهرمانان اروپا دانست، در حالی میزبان چلسی است که در لیگ اسپانیا با توجه به ۴ بازی باقی مانده، برای نخستین بار در ۱۸ سال گذشته در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار دارد و در صورت کسب پیروزی در ۳ دیدار از ۴ مسابقه پایانی بالاتر از رئال مادرید و بارسلونا بر بام فوتبال اسپانیا خواهد ایستاد. اتلتیکو در مسابقات اروپایی نیز نمایش قدرتمندانه‌ای داشته به طوری که تاکنون در ۱۰ بازی قبلی خود طعم شکست را نچشیده و در تمامی ۵ بازی خود در خانه پیروز از میدان بیرون آمده است.

از سوی دیگر چلسی قهرمان سال ۲۰۱۲ اروپا که بعد از شکست ۲ بر صفر پاری سن ژرمن توانست برای هفتمین‌بار در ۱۰ سال گذشته راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود، با امیدواری و تا حدودی احتیاط گام به مادرید می گذارد تا همه چیز را به مسابقه برگشت بکشد.

دیه گو سیمونه مربی ۴۳ ساله و آرژانتینی اتلتیکو در حالی به نبرد اندیشه‌های خوزه مورینیو ۵۱ ساله می‌رود که تیم پیروز این میدان نیمی از راه صعود به فینال را خواهد پیمود. بازگشت مورینیو به مادرید از دیگر جذابیت های این نبرد تمام عیار محسوب می‌شود، ضمن اینکه از یاد نبریم فرناندو تورس سال‌ها ستاره بی‌چون و چرای خط حمله مادریدی‌ها بود و محبوبیت بسیاری در بین هواداران آتلتیکو دارد. حتی بازگشت سامی اتوئو به مادرید نیز بر جذابیت‌های این مسابقه خواهد افزود چراکه این مهاجم کامرونی سابقه بازی در رئال و بارسا را در کارنامه دارد. این دو تیم پیش از این ۳ بار در مسابقات اروپایی به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن یک پیروزی برای هر دو تیم و یک تساوی بوده است.

دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا را چهارشنبه شب دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز