خبرگزاری کار ایران

هفته سی و یکم لالیگا؛

رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید پیروز شدند / صدر جدول تغییری نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۸۷

رقابتهای فوتبال باشگاه های اسپانیا شنبه شب با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد که طی آن تیم های بارسلونا، اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و سلتاویگو مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

هفته سی و یکم رقابتهای فوتبال باشگاه های اسپانیا(لالیگا) شنبه شب با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد که طی آن تیم های بارسلونا، اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و سلتاویگو مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال بارسلونا در حضور بیش از ۳۱ هزار تماشاگر ورزشگاه خانگی اسپانیول با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود گذشت. در این دیدار لیونل مسی تک گل پیروزی بخش بارسا را در دقیقه ۷۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

اتلتیکو مادرید صدرنشین رقابتها نیز در خانه اتلتیک بیلبائو تیم چهارم جدول در دیداری سخت با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. دیه گو کاستا(۲۲) و کوکه(۵۵) برای اتلتیکو و ایکر مونیان(۶) برای بیلبائو در این بازی گل زدند.

رئال مادرید هم بعد از ۲ شکست پیاپی مقابل بارسلونا و سویا یک پیروزی شیرین کسب کرد. شاگردان کارلو آنچلوتی در حضور بیش از ۶۰ هزار تماشاگر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه پر گل ۵ بر صفر میهمان خود رایووایکانو را از پیش رو برداشتند. در این بازی کریستیانو رونالدو(۱۵)، دنیل کارواخال(۵۵)، گرت بیل(۶۸،۷۰) و آلوارو موراتا(۷۸) برای رئال گل زدند.

گرت بیل با درخشش در این بازی عملکرد ضعیف خود در ال کلاسیکو را جبران کرد. او اکنون در نخستین فصل حضور خود در رئال ۱۲ گل و ۱۲ پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

در دیگر بازی شنبه نیز سلتاویگو با نتیجه یک بر صفر سویا را شکست داد. مانوئل نولیتو در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی تک گل این بازی را برای سلتا به ثمر رساند.

در ادامه این رقابتها امروز یکشنبه ۴ دیدار دیگر برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

رئال وایادولید – آلمریا
اوساسونا – رئال سوسیداد
ویارئال – الچه
والنسیا – ختافه

جدول رده بندی:
۱ - اتلتیکومادرید ۷۶ امتیاز
۲ - بارسلونا ۷۵ امتیاز
۳ - رئال مادرید ۷۳ امتیاز
۴ - اتلتیک بیلبائو ۵۶ امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز