خبرگزاری کار ایران

هفته ۳۱ لیگ برتر انگلیس؛

شکست کابوس وار آرسنال مقابل چلسی در نیمه نخست

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۰۹۲

در دقیقه ۴۲ اسکار موفق شد چهارمین گل را نیز وارد دروازه آرسنال کند تا هزارمین بازی ونگر بر روی نیمکت توپچی ها به کابوسی هولناک بدل شود.

نیمه نخست دیدار تیم های آرسنال و چلسی با شکست سنگین توپچی ها در دربی بزرگ شهر لندن به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نخستین دیدار از هفته سی و یکم لیگ برتر جزیره از ساعت ۱۷:۱۵ آرسنال در هزارمین بازی که آرسن ونگر را روی نیمکت خود می دید، در استمفوردبریج شهر لندن به مصاف چلسی رفت که این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه ۴ بر صفر به سود شاگردان مورینیو پایان رسید تا ونگر و شاگردانش شکست سنگینی را در ۴۵ دقیقه نخست این بازی تجربه کنند.

ابتدا در دقیقه ۵ سامی اتوئو موفق شد نخستین گل بازی را به ثمر رساند. سازنده این گل شورله بود که توپ را به اتوئو سپرد تا این بازیکن کهنه کار کامرونی چلسی را یک بر صفر پیش بیاندازد. در ادامه در دقیقه ۹ نوبت به اتوئو بود که برای شورله موقعیت سازی کند. شورله هم قدر این موقعیت را به خوبی دانست و توپ را دور از دستان شزنی به تور دروازه توپچی ها دوخت تا کار ونگر و شاگردانش سخت شود. در ادامه اتوئو به علت مصدومیت از مورینیو خواست که او را از زمین مسابقه بیرون بکشد. تورس به جای وی وارد زمین شد. در دقیقه ۱۶ در حالیکه دروازه آرسنال روی ضربه هازارد در استانه فروپاشی مجدد بود چمبرلینگ با دست توپ را متوقف کرد تا بازی کمی به جنجال کشده شود. مورینیو و شاگردانش به شدت به این صحنه معترض شدند و داور مسابقه بعد از مشورت با کمک های خود دستور یک ضربه پنالتی به سود آبی های لندنی را صادر کرد. هازارد در دقیقه ۱۷ موفق شد توپ را برخلاف حرکت دروازه بان آرسنال به گل بدل کند تا سومین گل چلسی به ثر رسید. نکته قابل تامل اینکه به جای چمبرلینگ، کیرون گیبس از زمین مسابقه اخراج شد.

در ادامه بازی کمی از جریان عادی خارج شد و شاگردان مورینیو به حف توپ می پرداختند و توپ و میدان را در اختیار داشتند و آرسن ونگر با بیرون کشیدن پودولسکی و به میدان فرستادن فرمایلن سعی کرد گل های دریافتی تیمش بیشتر از این نشود. اما در دقیقه ۴۲ اسکار موفق شد چهارمین گل را نیز وارد دروازه ارسنال کند تا هزارمین بازی ونگر بر روی نیمکت توپچی ها به کابوسی هولناک بدل شود.

برنامه کامل دیدارهای هفته سی و یکم لیگ برتر جزیره به این شرح است:

شنبه ۲ فروردین

آرسنال(صفر) – چلسی(۴) … پایان نیمه نخست

گل ها: اتوئو(۵)، شورله(۹)، هازارد(۱۷ - پنالتی) و اسکار(۴۲)

وست برومویچ - هال سیتی، ساعت ۱۹:۳۰

فولام - منچسترسیتی، ساعت ۱۹:۳۰

کریستال پالاس - نیوکسل، ساعت ۱۹:۳۰

ساندرلند - نوریچ، ساعت ۱۹:۳۰

لیورپول - کاردیف، ساعت ۱۹:۳۰

سوانسی - اورتون، ساعت ۱۹:۳۰

منچستریونایتد - وستهام، ساعت ۲۲:۰۰

یکشنبه ۳ فروردین

ساوتهمپتون - تاتنهام، ساعت ۱۸

استوک سیتی - استون ویلا، ساعت ۲۰:۳۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز