خبرگزاری کار ایران

با سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیون یورویی؛

کمپانی آلیانز، ۸.۳ درصد سهام بایرن مونیخ را خرید

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۰۳

این مانند یک رویاست و ما به خاطر آن احساس غرور می‌کنیم زیرا این قدرت این باشگاه را نشان می‌دهد.

کمپانی آلیانز ۸.۳ درصد از سهام باشگاه بایرن مونیخ را خریداری کرد.

به گزارش ایلنا، کمپانی آلیانز پیش از این حق نامگذاری ورزشگاه بایرن را نیز در اختیار داشت و یک سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیون یورویی در این باشگاه انجام داده که بعد از آدیداس و آئودی، به سومین شریک تجاری بایرن تبدیل شده است.

رئیس باشگاه بایرن در این مورد گفت: امروز، روز بزرگی برای بایرن است. کمیته اجرایی باشگاه و کمیته مشاوران، به اتفاق آرا، این تصمیم را پذیرفت. اکنون سه کمپانی باواریایی آلیانز، آدیدادس و آئودی، ۳گانه شرکای بایرن را تشکیل می‌دهند که نام هر ۳ هم با A شروع می‌شود.

الی هوینس تاکید کرد: این مانند یک رویاست و ما به خاطر آن احساس غرور می‌کنیم زیرا این قدرت این باشگاه را نشان می‌دهد.

باشگاه بایرن اعلام کرد ۱۱۰ میلیون یورویی که این باشگاه از این قرارداد به دست می‌آورد، صرف پرداخت بدهی حاصل از ساخت آلیانز آره نا و همچنین بازسازی تجهیزات آکادمی جوانان باشگاه می‌شود.

گفتنی است، ۷۵ درصد از سهام باشگاه بایرن در اختیار اعضای آن قرار دارد. براساس قوانین بوندس لیگا، ۵۱ درصد از سهام باشگاه‌ها، به هواداران تعلق دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز