خبرگزاری کار ایران

فالکائو ستاره جام‌جهانی برزیل می‌شود؛

پله: من بهتر از مارادونا، مسی و نیمار بازی می‌کردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۶۴

در گذشته بازیکنان بزرگی مثل زیکو، توستائو و روماریو حضور داشتند که باید به آنها احترام بگذاریم. اگر من الان بازی می‌کردم نهایت تلاشم را به کار می‌گرفتم که مثل این ۳ بازیکن بودم.

اسطوره فوتبال برزیل معتقد است لیونل مسی و دیه‌گو مارادونا خیلی به هم شباهت دارند.

به گزارش ایلنا، پله درباره اینکه اگر در حال حاضر فوتبال بازی‌ می‌کرد شبیه مارادونا بود یا مسی یا نیمار، گفت: فکر می‌کنم من زیباتر از هر ۳ اینها بازی می‌کردم. مقایسه کردن برخی چیزها سخت است.

وی ادامه داد: در گذشته بازیکنان بزرگی مثل زیکو، توستائو و روماریو حضور داشتند که باید به آنها احترام بگذاریم. اگر من الان بازی می‌کردم نهایت تلاشم را به کار می‌گرفتم که مثل این ۳ بازیکن بودم. اگر هم رئیس سانتوس بودم، ترجیح می‌دادم تا این ۳ بازیکن را در تیمم داشته باشم.

پله درباره مارادونا و مسی نیز گفت: مسی یا مارادونا خیلی شبیه هم هستند.

وی با مرور خاطرات دوران کودکی‌اش افزود: من خاطرات زیادی در ذهنم دارم که سرنوشت زندگی‌ام را رقم زده‌اند. وقتی ۱۰ یا ۱۱ ساله بودم توانایی‌هایی در حرکت با توپ داشتم که فراتر از توانایی‌های هم سن و سال‌های من بود. من آن موقع فوتبال بازی می‌کردم و پدرم به من می‌گفت: «حرکاتت را دیدم، داشتم نگاهت می‌کردم. انگار بقیه را سرکار گذاشته‌ای. دریبل می‌کنی. فکر نمی‌کنی که بازیکن مهمی هستی. این هدیه‌ای از سوی خدا است. خدا به عنوان یک بازیکن به تو هدیه بزرگی داده و باید به همه احترام بگذاری. اگر بخواهی به افراد بی‌احترامی کنی، کاری نمی‌توانی انجام بدهی.

پله همچنین درباره این موضوع که یک بازیکن فوتبال، فوتبالیست به دنیا می‌آید، یا تبدیل به یک فوتبالیست می‌شود، این‌طور توضیح می‌دهد: مهارت‌ها، هدایای خدا هستند. تو با استعداد بازی‌کردن، نوشتن یا بازیگری کردن به دنیا می‌آیی ولی باید مراقب خودت باشی. وقتی فکر کنی بهترین هستی، آنجاست که زمان را از دست می‌دهی.

اسطوره فوتبال برزیل همچنین درباره مصدومیت شدید فالکائو و احتمال غیبتش در جام جهانی ۲۰۱۴ در پیامی به وی گفت: من به فالکائو می‌گویم نگران نباش. به خدا باور داشته باش و خودت را آماده کن. همان اتفاقی که برای من رخ داد، برای تو نیز رخ می‌دهد. در سال ۱۹۷۰ من بعد از مصدومیتی سخت به اردوی تیم ملی برزیل رسیدم و یکی از بهترین بازیکنان جام‌جهانی شدم. این اتفاق می‌تواند برای فالکائو هم رخ بدهد و او ستاره جام‌جهانی برزیل باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز