خبرگزاری کار ایران

شرایط اصلا نگران‌کننده نیست؛

مارتینو: برتری بارسا در لالیگا به خطر افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۳۸

این تساوی، برتری ما در لالیگا را به خطر انداخت ولی برای این بازی نگران نیستم چون از ۱۰ بازی که بدین ترتیب برگزار کنیم، در ۹ بازی پیروز بودیم.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از توقف تیمش مقابل لوانته اوضاع رختکن تیمش را نگران کننده نمی داند.

به گزارش ایلنا، تاتا مارتینو می‌گوید: روزی نبود که بتوان آن را روز مهم و سرنوشت‌سازی دانست ولی اگر درک کنیم که در ابتدای فصل ما بدون آنکه خیلی خوب بازی کنیم، به پیروزی می‌رسیدیم، شرایط اصلا نگران‌کننده نیست. الان اوضاع دقیقا برعکس است.

و متذکر شد: نتیجه کمی منفی شد چون ما به آنچه برایش بازی کردیم نرسیدیم ولی اگر بازی به نحو دیگری پیش می‌رفت، من نگران می‌شدم. البته می‌دانم این تساوی، برتری ما در لالیگا را به خطر انداخت ولی برای این بازی نگران نیستم چون از ۱۰ بازی که بدین ترتیب برگزار کنیم، در ۹ بازی پیروز بودیم.

سرمربی بارسا همچنین راجع به عصبانیت سسک بعد از تعویض شدنش گفت: من وقتی نگران می‌شوم که بازیکنی از تعویض شدنش عصبانی نشود.

وی ادامه داد: نباید بازی را مساوی به پایان می‌بردیم. در چنین روزهایی و در چنین شرایطی نمی‌توانیم به دنبال راهکارهای متعددی باشیم. ما از هر طریق تلاش‌مان را انجام دادیم. دروازه‌بان لوانته خیلی خوب بود و عملکردهای خیلی خوبی داشت. بعید می‌دانم ما هم در سطح ایده‌آلی نبوده باشیم. بارسا خیلی تیم‌های حریف را خسته می‌کند. بازی ما عمقی نبود ولی با ارائه چنین بازی‌هایی، به ویژه وقتی تیم حریف از نظر فیزیکی خسته شود، ما فرصت‌های زیادی خواهیم داشت.

مارتینو در مورد لوانته نیز افزود: تاکتیک‌ آنها در بازی دور برگشت همین‌گونه بود. ما در آن بازی دقت بیشتری داشتیم. در این بازی لوانته ضد حملات زیادی را ترتیب داد و این چیزی بود که تا پیش از این ندیده بودیم. این تیم نسبت به نیم فصل اول رقابت‌ها پیشرفت زیادی داشته و بهتر شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز