خبرگزاری کار ایران

شیلی ما را غافلگیر کرد؛

وین رونی: اسپانیا همچنان بهترین تیم دنیاست

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۳۲

آلمان هم تیمی بزرگ با بازیکنانی بزرگ است و قرار گرفتن مقابل آنها یک آزمون بزرگ برای ما محسوب می‌شود.

مهاجم تیم ملی انگلیس، اعتقاد دارد اسپانیا همچنان بهترین تیم دنیا است.

به گزارش ایلنا، وین رونی به خبرنگاران گفت: من اسپانیا را ترجیح می‌دهم. آنها قهرمانی اروپا و جهان هستند اما آلمان هم تیمی بزرگ با بازیکنانی بزرگ است و قرار گرفتن مقابل آنها یک آزمون بزرگ برای ما محسوب می‌شود. پیروزی مقابل هر تیمی جالب است؛ به ویژه مقابل آلمانی‌ها. اینکه بتوانید آنها را شکست بدهید، بسیار لذت‌بخش است.

وی افزود: بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ خیلی خوب است. وقتی ما مقابل برزیل پیروز شده بودیم، روحیه همه افزایش پیدا کرده بود و تساوی در خانه برزیل هم نتیجه خیلی خوبی برای ما محسوب می‌شد. بنابراین بسیار مهم است برای پیروزی به میدان برویم و البته باید تلاش کنیم تا آنچه سرمربی می‌خواهد را به نمایش بگذاریم.

رونی تاکید کرد: بازی مقابل آلمان، فارغ از اینکه چه بازیکنانی به میدان می‌روند، دشوار است. مهمترین مسئله این است که آنها تیمی هستند که همه می‌دانند چه توانایی‌هایی دارند و به همین خاطر بازی کردن مقابل آنها دشوار است. مقابل شیلی ما خوب بازی کردیم اما آنها ما را با بازی‌شان غافلگیر کردند. بازی مقابل آلمان کاملا متفاوت خواهد بود. این دیداری خواهد بود که ما بیشتر به آن عادت داریم. شیلی نشان داد تیم‌های آمریکای جنوبی چطور بازی می‌کنند. بازی مقابل آلمان به بازی‌های لیگ برتر بیشتر شبیه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز