خبرگزاری کار ایران

هواداران باخت را نمی‌پذیرند؛

هاجسون: هو شدن در ورزشگاه ومبلی تعجب‌آور نبود!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۷۶

ما باید برای شکست دادن تیم‌های تراز اول بهتر بازی کنیم ولی نمی‌خواهم تیمم بیش از حد غرق در مسائل دیگری شود.

سرمربی تیم ملی انگلیس اعلام کرد هو شدن تیم ملی این کشور بعد از شکست مقابل شیلی او را متعجب نکرده است.

به گزارش ایلنا، روی هاجسون پس از شکست عجیب انگلیس مقابل شیلی در ورزشگاه ومبلی و هو شدن شاگردانش در این ورزشگاه به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم این هو کردن‌ها هم بخشی از بازی روز جمعه بود. هواداران باخت را نمی‌پذیرند و نمی‌خواهند تیم ببازد ولی چه کسی باخت را دوست دارد؟

وی در ادامه افزود: بازی‌های زیادی نیستند که در آن وقتی تیم در خانه می‌بازد هم این هو کردن‌ها را شاهد نباشیم. ما در بازی جمعه شب درس‌های زیادی گرفتیم. من قبل از بازی هم گفته بودم شیلی تیم خیلی خوبی است. آنها این را در بازی روز جمعه ثابت کردند که فوق العاده‌اند.

سرمربی تیم ملی انگلیس ادامه داد: بازیکنان ما ناراحت و ناراضی و ناامیدند چون در این بازی خانگی روند خوب ما متوقف شد. البته یافتن نکات مثبت در بازی‌هایی که با باخت تیم تمام می‌شود، همیشه کار سختی است. ما باید برای شکست دادن تیم‌های تراز اول بهتر بازی کنیم ولی نمی‌خواهم تیمم بیش از حد غرق در مسائل دیگری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز