خبرگزاری کار ایران

نباید به رونالدو وابسته باشیم؛

بنتو: قدم مهمی برداشتیم ولی سرنوشت‌ساز نبود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۲۹

ما سختی‌های زیادی را در جریان این بازی برای خود متصور شده بودیم. البته در سوئد هم لحظات سختی را پشت سر خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: ما قدم مهمی برداشتیم ولی تعیین کننده و سرنوشت‌ساز نبود.

به گزارش ایلنا، پائولو بنتو پس از پیروزی تیمش بر سوئد در بازی رفت مرحله پلی‌آف مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۴ افزود: در دقایق ابتدایی بازی چند فرصت خوب داشتیم و بعد سوئد یک ضربه تماشایی زد که به تیرک برخورد کرد. این عملا تنها فرصت آنها در طول ۹۰ دقیقه بود. در مجموع در نیمه دوم بهتر کار کردیم.

بنتو ادامه داد: بر کل جریان بازی تسلط داشتیم ولی در نیمه دوم این برتری بیشتر مشخص بود. ما موقعیت‌های گلزنی بیشتری را خلق کردیم و می‌توانستیم به نتیجه بهتری برسیم. باید به بازیکنان به خاطر این کار خوبی که انجام دادند تبریک گفت.

یو همچنین تاکید کرد: مهم است که گروهی کار کنیم و بیش از حد به کریستیانو رونالدو وابسته نباشیم. در مورد شرایط رونالدو باید بگویم او حالش خوب است. طبیعتا به خاطر این بازی و با در نظر داشتن مشکلاتی که در طول این هفته داشت خسته است ولی الان مهم‌ترین نکته این است که بازیکنان خود را برای بازی سه‌شنبه بازیابی کنند.

سرمربی پرتغال همچنین با تبریک به شاگردانش برای مهار زلاتان گفت: ما سختی‌های زیادی را در جریان این بازی برای خود متصور شده بودیم. البته در سوئد هم لحظات سختی را پشت سر خواهیم گذاشت. بازی پلی‌آف کاملا برابر دنبال می‌شد. ما می‌دانستیم این‌طور است. بازی را بردیم ولی این برد تعیین کننده و سرنوشت‌ساز نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز