خبرگزاری کار ایران

آیا پرس و کارلتو اجازه‌‌ خواهد داد؟!

سرنوشت ساموئل اتوئو در انتظار کاسیاس

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۷۵

پرس هرگز اجازه نخواهد داد تا سرنوشتی مثل ساموئل اتوئو، برای کاسیاس تکرار شده و بازیکنی با جدایی از رئال به بارسا برود و البته بعید است خود کاسیاس هم چنین کاری را انجام دهد.

نیمکت‌نشینی‌های کاسیاس باعثشد تا قبل از آغاز ال‌کلاسیکو خبر از تشکیل کمپینی در بارسلونا برای تشویق کاسیاس در جریان بازی شنبه به گوش برسد و دقیقا همین موضوع باعثشد در جریان بازی روز شنبه تعدادی از بازیکنان بارسا به طرزی غیرعادی خودشان را به کاسیاس نزدیک کرده و با او به صحبت پبردازند.

به گزارش ایلنا به نقل از گل، اظهار نظرات محبت‌آمیزی به گوش کاسیاس می‌رسید و بعد از آن بازی‌های جنجالی میان دو تیم که در طول دوران مورینیو رقم می‌خورد، بار دیگر بازیکنان دو تیم ارتباط خوب و صمیمانه‌ای داشتند. ولی از همه جالب‌تر صحبت‌های شاهدان عینی‌ای بود که برخی از این صحبت‌ها را در تونل رختکن شنیده بودند.

در تونل رختکن تعدادی از بازیکنان بارسلونا در میان شوخی و خنده به کاسیاس می‌گفتند: «به جمع ما در بارسا بیا ایکر» هدف اصلی آنها از این صحبت‌های نیمه شوخی و نیمه جدی، وسوسه کردن کاسیاس برای انتقال به بارسا، آن هم در شرایطی است که والدس پای تصمیمش برای جدایی ایستاده است.

این در حالی است که خود بارسایی‌ها تمایل زیادی برای حفظ والدس دارند ولی او در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. شرایط او کاملا بر عکس کاسیاس است. ایکر خودش می‌خواهد در رئال بماند ولی نیمکت‌نشینی‌های مداوم او را خسته کرده و در بازار تابستانی یا حتی در بازار زمستانی ممکن است رئال را ترک کند.

بارسایی‌ها می‌دانند تقریبا غیرممکن است بتوانند کاسیاس، اسطوره باشگاه مادریدی را در تیم‌شان ببینند و مطلع هستند که فلورنتینو پرس هرگز اجازه نخواهد داد تا سرنوشتی مثل ساموئل اتوئو، برای کاسیاس تکرار شده و بازیکنی با جدایی از رئال به بارسا برود و البته بعید است خود کاسیاس هم چنین کاری را انجام دهد.

با تماشای ویدئوهای منتشره از این بازی و گفت‌وگوی بازیکنان در تونل دیده شد که ایکر با آلبا، فابرگاس، پیکه و اینیستا خوش و بش کرده و بارترا و تئیو با هم تیمی‌هایشان در تیم ملی زیر۲۱ سال اسپانیا یعنی کارواخال، ایسکو و خسه مشغول گفتگو بودند.

دی ماریا کمی با لئو مسی صحبت کرد و بعد به دیدار ماسچرانو رفت و اییارامندی درکنار مونتویا سرگرم گفتگو بود. آدریانو و په‌په یکدیگر را در آغوش گرفتند و ایسکو و مونتویا در مورد تغییر چهره‌هایشان با هم صحبت کردند. مارسلو آدریانو و آلوس را در آغوش کشید. صحنه‌هایی که در زمان حضور مورینیو در رئال محال بود دیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز