خبرگزاری کار ایران

هفته نهم لیگ برتر جزیره؛

تداوم یکه‌تازی آرسنال / یونایتد بازی باخته را برد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۱۸

وین رونی و خاوی ارناندز نگذاشتند استوک به راحتی از اولدترافورد با امتیاز خارج شود و با جبران این نتیجه پیروزی را به اردوی یونایتدی‌ها آوردند تا مویس فعلا از زیر بار شلاق انتقادات فرار کند.

هفته نهم لیگ برتر جزیره با تداوم یکه تازی توپچی‌های لندنی دنبال شد و شاگردان آرسن ونگر نشان دادند این بار عزم خود را برای بردن جام‌ قهرمانی جزم کرده‌اند و اختلاف امتیازی که با رقبا ایجاد کرده‌اند خود موید همین نکته است.

به گزارش ایلنا، هفته نهم لیگ برتر جزیره عصر امروز با برگزاری ۶ بازی در شهرهای مختلف انگلیس پیگیری شد که در مهمترین‌ بازی‌ها آرسنال موفق شد ۲ بر صفر کریستال پالاس را از پیش رو بردارد تا همچنان یکه‌تاز رقابت‌های این فصل لیگ برتر باشد.

همچنین منچستریونایتد نیز که فصل ناموفقی را در حال سپری کردن است اگرچه نیمه نخست بازی با استوک‌سیتی را با شکست به رختکن رفت ولی وین رونی و خاوی ارناندز نگذاشتند استوک به راحتی از اولدترافورد با امتیاز خارج شود و با جبران این نتیجه پیروزی را به اردوی یونایتدی‌ها آوردند تا مویس فعلا از زیر بار شلاق انتقادات فرار کند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره آرسنال با ۲۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، لیورپول با ۲۰ امتیاز در جایگاه دوم است و اورتون با ۱۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

نتایج رقابت‌های عصر امروز هفته نهم جزیره به این شرح رقم خورد:

کریستال پالاس صفر - آرسنال ۲

استون ویلا صفر - اورتون۲

لیورپول ۴ - وست‌برومویچ یک

منچستریونایتد ۳ - استوک سیتی ۲

نوریچ صفر - کاردیف صفر

ساوتهمپتون؟ - فولام؟

فردا یکشنبه نیز ۴ بازی دیگر در ادامه رقابت‌های هفته برگزار خواهد شد که برنامه این دیدارها به این شرح است:

۱۶:۰۰نیوکسل - ساندرلند

۱۸:۳۰منچسترسیتی - چلسی

۱۸:۳۰هال سیتی - تاتنهام

۱۸:۳۰وستهام - سوانسی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز