خبرگزاری کار ایران

بازیکنان رم با تمام وجود می‌جنگند؛

گارسیا: توتی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۷۲

من از روحیه گروهی تیم واقعا خوشم می‌آید و از اینکه بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند راضی هستم. هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی است.

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رم به تمجید از کاپیتان جالوروسی پرداخت و او را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال خواهند.

به گزارش ایلنا، رودی گارسیا پس از پیروزی خیره کننده تیمش مقابل اینتر در جوزه‌په مه‌آتزا با اشاره به بازی خوب توتی در این دیدار به خبرنگاران گفت: ما در خط حمله تیم خود یک لیدر داریم و او در بازی مقابل اینتر قدرت رهبری را نشان داد. توتی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال است و خوشحال دیدن او فوق‌العاده است.

سرمربی جلوروسی درباره شانس قهرمانی رم در سریA می گوید: این تیم اعتماد به نفس زیادی دارد. بازیکنان به خودشان باور دارند و این خیلی مهم است. من از روحیه گروهی تیم واقعا خوشم می‌آید و از اینکه بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند راضی هستم. هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی است.

وی متذکر شد: تیم ما در نیمه دوم از نظر ذهنی نیز عملکرد قوی و خوبی داشت و این واقعا مهم است. تیم ما اصلا از تلاش دست نکشید. من از این موضوع خوشم می‌آید و این برای آینده تیم واقعا مهم است.

سرمربی فرانسوی رم خاظرنشان کرد: روحیه گروهی خوبی را در تیم رم شاهد هستم. ما هر زمان که نیاز باشد با تمام وجود بازی می‌کنیم و در بازی شنبه شب هم مردانه جنگیدیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز