خبرگزاری کار ایران

اینتر برای جام قهرمانی می‌جنگد؛

کنته: یوونتوس می‌تواند تاریخ‌ساز شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۲۷

یورنته برای یکسال از میادین به دور بوده و در نتیجه از نظر فیزیکی آن قبراقی همیشگی را ندارد. پس به زمان نیاز دارد تا بتواند به روزهای اوج برگردد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است این تیم می‌تواند در رقابت‌های این فصل سری A تاریخ‌ساز شود.

به گزارش ایلنا، آنتونیو کنته پس از تساوی تیمش مقابل گفت: ما نشان دادیم یوونتوس تیم سرسختی است که راحت تسلیم نمی‌شود و شکست دادن ما سخت است.

وی متذکر شد: ما مقابل تیمی مثل اینتر بازی خوبی را ارائه دادیم. اینتر ثابت کرد برای جام قهرمانی می‌جنگد ولی ما می‌توانستیم به گل دوم خود برسیم.

کنته با Jاکید بر اینکه هدف فعلی و اصلی ما قهرمانی است، تاکید کرد: ما با قهرمانی در این فصل سری A می‌توانیم کاری تاریخی را انجام دهیم. تیم من در زمینی سخت خیلی خوب بازی کردند.

سرمربی یووه درباره استفاده از سیستم چرخشی در تیمش نیز گفت: من هیچ‌وقت سیستم چرخشی را در بازی با اینتر پیاده سازی نمی‌کنم. باید در زمان مناسب این کار را ادامه داد. من به بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند هم اطمینان دارم.

کنته همچنین درباره عدم استفاده از یورنته در ترکیب یووه نیز متذکر شد: یورنته برای یکسال از میادین به دور بوده و در نتیجه از نظر فیزیکی آن قبراقی همیشگی را ندارد. پس به زمان نیاز دارد تا بتواند به روزهای اوج برگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز