خبرگزاری کار ایران

هفته پایان لیگ برتر ایران؛ امید آنکه دلی نلرزد!

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۵۹۷

انشالله که برق چمدان تراول ها دلی را نلرزاند ، ساق پای بازیکنی را سست نکند ، وعده های باغ سبز عقلی را زایل نکند!

ایلنا: در گزارش های گذشته گفتیم که با وجود مربیانی چشم و دل سیر و دارای عزت نفس و البته مربیانی که جوانند و به لحاظ مالی هم به حدی رسیده اند  که وسوسه های دلال های فرصت طلب نتواند ایشان را اغوا کند انتظاری جز فوتبال پاک نداریم.

خوشبختانه در هفته بیست و نهم که خیلی سرنوشت ساز هم بود این مهم به اثبات رسید.

البته اگر فردی دارای عزت نفس بالا باشد تحت هر شرایطی تن به پیشنهادات اغوا کننده نمی دهد ولی اوضاع اقتصادی و رواج بداخلاقی ها در فضای مالی و اقتصادی و سوء استفاده های رانت خواران در کنار نیازی که خانواده دارد چنان عرصه را بر زندگی ها سخت کرده که به سختی می توان در برابر برخی پیشنهادات انتظار ایستادگی از سوی همه مربیان و داوران و بازیکنان داشت ولی شما بفر مایدد کسی جرات می کند به علی دایی ، به آقا یحیی – به حسین اقا فرکی ، به علیرضا منصوریان و حتی به سید محمد علوی و مجید آقا جلالی و ....پیشنهاد بدهد؟!

در حالیکه لیگ برتر فوتبال فردا شب به پایان می رسد و تب و التهاب در بالا و پایین جدول به اوج خود رسیده تصور می شود که همانند هفته بیست و نهم شاهد یک روز پاک دیگر در فوتبال ایران باشیم و علیرغم برخی شایعات باید عرض شود که مربیانی که فعلا در لیگ برتر مربیگری می کنند از هر گونه شک و شبهه و اتهامی مبرا هستند.

در هفته بیست و نهم که می تواست سرنوشت قهرمانی رقم بخورد در تهران تیم ماشین سازی تبریز و در مشهد تیم پدیده چنان مردانه جنگیدند که راه را بر هر موضوع شک برانگیزی بستند.

اکنون نگاهی داریم به 5 دیداری که نتتایج آن برای 5 مربی هیچ تاثیری ندارد ولی تاثیر مستقیمی می تواند بر قهرمانی و سهمیه و سقوط و بقای تیم ها داشته باشد.

مهدی تارتار یقینا اولین مربی تاثیر گذار هفته پایانی است. او باید از پرسپولیس در شهر جم پذیرایی کند که یک مساوی پرسپولیس را به قهرمانی می رساند ولی قلعه نویی و سپاهان منتظر پیروزی پارس جنوبی بر پرسپولیس هستند که البته دور از ذهن هم نیست.

با توجه به اوضاع بد پرسپولیس در خط حمله و گل نزن هایی که این تیم دارد و انگیزه بالای تارتار و بازیکنان پارس که دوست دارند تاریخ ساز لیگ برتر لقب بگیرند احتمال اینکه قهرمانی در روز آخر از پرسپولیس به سپاهان برسد زیاد هست و این در حالی است که سپاهان با بی انگیزه ترین تیم لیگ بازی دارد . استقلال خوزستان سقوطش قطعی شده و با سید محمد علوی برای اعاده حیثیت انگیزه بازی و پیروزی بر سپاهان را دارند و همانقدر که سپاهانی ها از پارس جم انتظار بازی جوانمردانه مقابل پرسپولیس را دارند پرسپولیسی ها هم چشم به جوانمردی استقلالی های خوزستان دارد هرچند استقلال خوزستان ذاتا نقطه مقابل پرسپولیس است ولی شرافت و جوانمردی ربطی به این حرفها ندارد.

*سیدرضا فیض آبادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز