خبرگزاری کار ایران

همیشه باید به منتقدان ثابت می‌کردم در اشتباهند

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۷۹۶

هری کین، کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انگلیس می‌گوید اشتیاق فراوانی دارد تا با زدن گل‌های بیشتری در ادامه فصل، به منتقدانی که توانایی‌های او را در سال‌های اخیر زیر سوال برده‌اند پاسخ بدهد.

 به گزارش ایلنا، کین 25 ساله به نشریه تلگراف گفت: «برای فوتبالیست‌ها مسیرهای متفاوتی وجود دارد. بعضی از آنها خیلی زود وارد گود می‌شوند و استعداد و مهارت‌های فراوانی دارند که کاملاً واضح است و شما می‌توانید آن را ببینید. من؟ من برای اثبات توانایی‌هایم مجبور بودم این کار را با بازی قرضی برای تیمی دیگر انجام دهم و آنجا خودم را ثابت کنم و بعد برگردم و شاید مجبور بودم روی نیمکت بنشینم تا نوبتم شود و بعد ثابت کنم در این سطح از رقابت‌ها چه توانایی‌های دارم.»

 کین افزود: «من تمام دوران بازیگری‌ام، مجبور بوده‌ام که به منتقدانم ثابت کنم در مورد من اشتباه می‌کنند و همیشه این بار روی شانه‌هایم سنگینی می‌کرد. انگیزه و اشتیاق برای انجام این کار همیشه درون من وجود داشته و با من می‌ماند. چه مربیان، دوستان، خانواده‌‌ها یا هواداران... هر کدام که بوده‌اند من تمام تلاشم را کرده‌ام که به آنها ثابت کنم می‌توانم از پس کار برآیم.

 همین انگیزه و اشتیاق هم بوده است که سبب شده بهترین بازی‌هایم را ارائه کنم. من کسی هستم که رویاهایش همیشه برای رسیدن به بالاترین جایگاه‌ها بوده است. من ترجیح می‌دهم که سقف رویاهایم را بالا ببرم و به آن نرسم تا اینکه سطح انتظارات را از خودم پایین بیاورم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا یکی از بهترین‌های تاریخ باشم. این همان ذهنیتی است که شما نیاز دارید.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز