خبرگزاری کار ایران

بهزاد داداش زاده :

آقای کی روش! یک چهارم رویای ما نیست/ طارمی باید اتفاقات پرسپولیس را جبران کند

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۷۶۸

پیشکسوت فوتبال ایران به انتقاد از ادعای کارلوس کی روش مبنی بر آرزوهای تیم ملی برای حضور در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌ها پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارلوس کی روش که برخلاف سرمربیان دیگر حاضر در جام ملت‌های آسیا با سیاست خاص خود به دنبال کاهش توقعات از تیم ملی است، با انتقاد پیشکسوتان و فوتبالدوستان مواجه شده است. بهزاد داداش زاده، پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص صحبت های کارلوس کی روش با خبرنگار ما به صحبت پرداخت که در ادامه می‌خوانید.

وضعیت تیم ملی و آماده سازی آن را چطور می بینید؟

فوتبال ملی ما همیشه و در همه مراحل شگفتی بوده و امسال هم استثنا ندارد. این دوره و دوره قبل که آقای کیروش بود به مراتب امکان بهتر، بیشتر و بازیهای تدارکاتی  بهتری برگزار شده است. همه ما خرسندیم که قهرمان بشویم.

ولی کیروش گفته آروزی ما رسیدن به چهار تیم است.

آرزوی ما این نیست که  جزو چهار تیم باشیم. اینها برای ما افتخار نیست. عملا  بیشتر سال ها جزو چهار تیم بوده ایم، خیلی از سال ها قهرمانی حق ما بوده اما   نا به حق حذف شدیم. همان طور که ما با  تیم جوان و آقای مایلی کهن سوم شدیم. این دوره ما باید قهرمان شویم.

قهرمانی کمی سخت نیست؟

همانطور که تیم اول آسیا هستیم و به راحتی به جام جهانی صعود کردیم و بازیهای خوبی را به گونه ای نمایش گذاشتیم که همگان راضی هستند الان باید قهرمان بشویم. کیروش اگر می خواهد کارنامه اش با ایران درخشان باشد باید قهرمانی را به ما ارمغان بدهد. ما در چند سالی که آقای کیروش همراه تیم بوده قهرمانی نداشتیم.کیروش با این قهرمانی می تواند کارنامه و روزمه خود در ایران را درخشان کند.

ترکیبی که انتخاب شده ترکیب قهرمان هاست؟ کسی از لیست جانمانده؟

 هر چقدر هم بگوییم حق چه کسی بوده یا نبوده، آقای کیروش کار خودش را کرده و تصمیمش را گرفته است. ولی انتظار می رفت علیپور آقای گل لیگ، حداقل جزو کاروان تیم ملی باشد حتی اگر بازی به او نمی رسید تا انگیزه ای برای همه جوانهای لیگ برتری باشد. شجاع خلیل زاده دفاع منظم، گلزن که این روزها همه ی  تیم های دنیا به داشتن چنین مدافعی به خودشان می بالند، باید دعوت می شدند اما..

پس چرا کیروش دعوتشان  نکرده ؟

خب نظر  آقای کیروش است و خودشان تصمیم گرفتند. از همان اول هم خودشان یکه تازی می کردند. حالا چه دیدگاهی دارند و چه انتخابی دارند، خودش باید پاسخگو باشد. امیدوارم با همین دیدگاه بتوانند قهرمان آسیا بشوند. 

بعضی از بازیکنان مانند طارمی تحت فشار هواداران قرار دارند؟

طارمی ناخواسته یکسری اشتباهاتی کرده  و اتفاقاتی را برای فوتبال ایران رقم زده است. پرسپولیس را محروم کرد به همین خاطر هواداران دل خوشی از او ندارند. به نظر من الان باید طارمی ثابت کند که مهاجم شش دانگ است  و با عملکرد خوبش همه خاطرات بد را بپوشاند . در فضای مجازی می بینیم که هواداران پرسپولیس  و بعضی پیشکسوتان دوست ندارند او برگردد. اگر می خواهد به پرسپولیس برگردد باید آنقدر  در تیم ملی خوب بازی بکند و گل بزند که همه خواهان بازگشتش باشند.

ارزیابی شما از حریفان تیم ملی چیست؟

همه تیم هادر جام ملت ها تیم هستند و باید جدی گرفته شوند. عراق، ویتام و هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت. مثل همه دنیا، فوتبال آسیا هم رشد کرده است. نمی شود دقیق پیش بینی کرد من فکر می کنم این جام مثل جام شگفتی هاست. با تجربه ای که از قبل داریم فکر می کنم شانس قهرمانی بین ایران، ژاپن است و البته عربستان که همیشه هزینه زیادی می کند.

گفت‌وگو: وحید مرادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز