خبرگزاری کار ایران

نباید مغرور شویم؛

عالیشاه: پرسپولیس جان دوباره گرفت / باید ناکامی در لیگ را در آسیا جبران کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۵۸۱

با پیروزی که مقابل لخویا به دست آوردیم می‌توان گفت پرسپولیس جان دوباره برای ادامه مسابقات لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان گرفت.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پیروزی که مقابل لخویا به دست آوردیم می‌توان گفت پرسپولیس جان دوباره برای ادامه مسابقات لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان گرفت.

امید عالیشاه در گفت‌وگو با ایلنا درباره پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل لخویا قطر در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: چند هفته‌ای بود نمی‌توانستیم در لیگ برتر نتیجه لازم را بگیریم ولی خدا را شکر در دیدار برابر لخویا ضمن ارائه یک بازی قابل قبول توانستیم پیروزی ارزشمندی را هم در هفته اول مسابقات آسیایی به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: البته باید متذکر شوم نقش هواداران در کسب پیروزی مقابل لخویا بسیار پررنگ بود آنها با حمایت‌های خود توانستند به ما روحیه بدهند تا انگیزه لازم را مقابل تیم خوب لخویا داشته باشیم.

عالیشاه اضافه کرد: تیم لخویا از مربی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد که شاید هر کدام یک تیم محسوب می‌شوند. برای خیلی‌ها باور اینکه بتوانیم مقابل چنین تیمی پیروز شویم بسیاری سخت بود اما با خودباوری بازیکنان توانستیم پیروز شویم.

هافبک تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: این شروع کار ما در لیگ قهرمانان آسیا است. نباید مغرور شویم بلکه باید سعی کنیم تا در دیدارهای آینده نیز با کسب نتایج لازم ناکامی در مسابقات لیگ برتر را در رقابت‌های آسیایی جبران کنیم. امیدوارم مسئولان باشگاه مشکلات مالی را برطرف کنند تا بازیکنان با دغدغه کمتری بازی کنند.

عالیشاه تاکید کرد: بازی با لخویا تمام شد و باید به فکر بازی‌های آتی در لیگ برتر و آسیا باشیم تا به نوعی بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. آنها در طول این فصل خیلی عذاب کشیدند من به شخصه بسیار ناراحت هستم که آنها نتوانستند نتایجی که دوست داشتند را کسب کنیم ولی روزهای اوج پرسپولیس در راه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز