خبرگزاری کار ایران

با عقد قراردادی یکساله؛

پورعلی‌گنجی رسما به تیان‌جین‌ پیوست / درآمد ۵۰۰ هزار دلاری نفتی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۵۳۵

پورعلی گنجی سه‌شنبه شب قرارداد نهایی خود را امضا و برای باشگاه چینی ارسال کرد تا مقدمات حضورش در این تیم چینی فراهم شود، تیمی که هدایت آن برعهده آری هان مربی مطرح هلندی است.

ملی‌پوش تیم فوتبال نفت تهران که یکی از ستاره‌های جوان فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا بود، با عقد قرارداد یک ساله رسما به تیم تیانجین‌تدا چین پیوست.

به گزارش ایلنا، مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکن تیم فوتبال نفت تهران که پس از عملکرد درخشان به همراه تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا پیشنهادات مختلفی داشت، در نهایت با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال تیانجین‌تدا چین پیوست.

این بازیکن سه‌شنبه شب قرارداد نهایی خود را امضا و برای باشگاه چینی ارسال کرد تا مقدمات حضورش در این تیم چینی فراهم شود، تیمی که هدایت آن برعهده آری هان مربی مطرح هلندی است.

پورعلی‌گنجی قرار است در صورت صدور روادید پنجشنبه هفته جاری و یا شنبه هفته آینده برای حضور در تمرینات تیم تیانجین‌ راهی کشور چین شود.

پورعلی‌گنجی که تا پایان فصل جاری با تیم نفت تهران قرارداد داشت، به خاطر ۳ ماه باقیمانده از قراردادش باید ۵۰۰ هزار دلار از مبلغ قرارداد خود را به این باشگاه تهرانی بدهد، مبلغی که بیش از ۲ برابر دریافتی خود از این باشگاه چینی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز