خبرگزاری کار ایران

می خواهیم با برد شروع کنیم؛

اسکوچیچ: تجربه‌ام در النصر به فولاد کمک می‌کند / رحمانی و رفیعی را در اختیار نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۲۱

فعلا برای رحمانی و رفیعی مجوز صادر نشده و شاید شما خبرنگاران بتوانید به من توضیح بدهید که چرا این اتفاق افتاده؟ هنوز نمی توانیم از این بازیکنان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه شناخت خوبی روی تیم السد داریم گفت: از تجربه ام در لیگ قهرمانان آسیا برای کمک به تیم فولاد استفاده می کنم.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ که در نشست خبری پیش از دیدار با السد قطر سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: این اولین بازی ما در آسیاست و امیدواریم خوب نتیجه بگیریم. تیم السد تیم قابل احترامی است و با توجه به اینکه بازیکنان خوبی دارد باید با تمرکز بالا بازی کنیم. سعی می کنیم روی نقاط ضعف این تیم تمرکز کنیم. تجربه ای که فولاد و من با النصر داریم نقطه مثبتی است. من هم در سال ۲۰۱۱ تجربه کار با النصر در آسیا را دارم و مقابل السد بازی داشتیم. می خواهیم با برد در آسیا شروع کنیم. من از هواداران می خواهم فردا از ما حمایت کنند.

وی افزود: بازی که هفته گذشته واگذار کردیم به خاطر این بود که بچه ها انتظار این بازی را داشتند. متاسفانه بازیکنان ما قبل از بازی با سایپا روی بازی با السد تمرکز کرده بودند و با این شرایط تیم مان آمادگی خوبی دارد.

اسکوچیچ تصریح کرد: بازی هایی که مقابل سپاهان و سایپا انجام شد معادله خودش را دارد و باید در جای خودش صحبت کرد اما امیدوارم السد بسته بازی نکند و فوتبال خوبی را همه ببینند.

وی در مورد استفاده از بازیکنانی نظیر بختیار رحمانی و سروش رفیعی در این دیدار گفت: فعلا برای رحمانی و رفیعی مجوز صادر نشده و شاید شما خبرنگاران بتوانید به من توضیح بدهید که چرا این اتفاق افتاده؟ هنوز نمی توانیم از این بازیکنان استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز