خبرگزاری کار ایران

علی دایی مطرح کرد؛

پرسپولیسی‌ها رقابتی با هم ندارند / امیدوارم کریمی محبوب‌ترین شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۹۴

در خانواده پرسپولیس ما رقابت داخلی نداریم و حتی اگر اختلاف نظری هم بین پرسپولیسی‌ها باشد یک اختلاف نظر خانوادگی است و من به انتخاب بیننده‌های برنامه نود احترام می‌گذارم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه این تیم مهد بزرگان زیادی بوده که برای همه آنها احترام زیادی قائل است، گفت: اگر اختلاف نظری هم بین پرسپولیسی‌ها باشد یک اختلاف نظر خانوادگی است.

به گزارش ایلنا، علی دایی درباره نظر سنجی برنامه ۹۰ و انتخاب علی کریمی به عنوان محبوب‌ترین پرسپولیسی دو دهه اخیر، ضمن بیان مطلب فوق تاکید کرد: تاریخ پرسپولیس را که ورق بزنیم با نام بزرگان زیادی برخورد می‌کنیم که از مفاخر فوتبال و ورزش ما هستند و من برای همه آنها احترام زیادی قائل هستم.

دایی ادامه داد: در خانواده پرسپولیس ما رقابت داخلی نداریم و حتی اگر اختلاف نظری هم بین پرسپولیسی‌ها باشد یک اختلاف نظر خانوادگی است و من به انتخاب بیننده‌های برنامه نود احترام می‌گذارم. بنده به همه گزینه‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم در انتخاب نهایی علی کریمی به عنوان نماینده پرسپولیسی‌ها عنوان محبوبترین فوتبالیست را به دست آورد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: در این نظرسنجی جای خیلی از بزرگان و دوستان خالی بود که نام بردن از آنها فرصت زیادی می‌خواهد.

دایی درخصوص بازی امروز پرسپولیس و لخویا و دعوت درخشان از او برای حضور در ورزشگاه گفت: به خاطر مشغله‌های کاری نمی‌توانم به ورزشگاه بروم اما دلم با تیم ام است و انشاالله هواداران هم امروز ثابت می‌کنند پرسپولیس بی دلیل عنوان پر‌طرفدارترین تیم آسیا را یدک نمی‌کشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز