خبرگزاری کار ایران

روغنی خبر داد:

تشکیل پرونده جدید برای جاسم کرار / اوضاع هافبک عراقی استقلال پیچیده‌تر شد!

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۸۵

نه در زمان نبی چنین کشویی بود و نه اکنون اسدی گاوصندوقی دارد. طی چند سالی در کمیته‌انضباطی فعالیت می‌کنم هیچ‌گاه ندیده‌ام رئیس فدراسیون یا دبیرکل بخواهند روی رأیی اعمال‌نظر کنند.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: پرونده جدیدی برای جاسم کرار در این کمیته تشکیل خواهد شد.

عباس روغنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مصاحبه مجدد جاسم کرار هافبک تیم استقلال علیه مدیران فدراسیون فوتبال بیان داشت: جریمه ۲۰ میلیونی و محرومیت ۳ جلسه‌ای کرار دیگر به هیچ‌وجه کم و زیاد نخواهد شد اما اینکه او علیه مسئولان فدراسیون فوتبال مصاحبه‌ای انجام داده براساس ماده ۲۳ می‌توانیم برای او پرونده جدید تشکیل داده و در صورت لازم جرایمی را نیز در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: ما براساس آیین‌نامه با بازیکنانی که برعلیه مقامات فدراسیون صحبت کنند برخورد خواهیم کرد و الان منتظر رسیدن گزارش مصاحبه کرار علیه فدراسیون هستیم.

این عضو کمیته‌انضباطی درباره اینکه برخی از احکام این کمیته وقتی برای امضای‌نهایی به دفتر دبیرکل فدراسیون ارسال می‌شود، هیچ‌گاه از اتاق دبیرکل بیرون نمی‌آید، بیان داشت: چنین موضوعی صحت ندارد. شاید برخی افراد در این زمینه اظهارنظرهای شخصی بکنند اما چنین موضوعی صحت ندارد.

روغنی درباره اینکه کشوی جادویی نبی برای بایکوت‌کردن برخی رأی‌ها هم‌اکنون به گاو صندوق جادویی اسدی تبدیل شده، گفت: نه در زمان نبی چنین کشویی بود و نه اکنون اسدی چنین گاو صندوقی دارد. طی چند سالی که در کمیته‌انضباطی فعالیت می‌کنم هیچ گاه ندیده‌ام رئیس فدراسیون یا دبیر کل بخواهند روی رأیی اعمال‌نظر کنند. البته شاید در برخی مواقع در مورد رأی‌ها سوالاتی کنند اما اعمال‌نظر نداشتند، ضمن‌اینکه در شخصیت اعضای کمیته‌انضباطی نیست که با اعمال‌نظر کس دیگری رأی بدهند و فقط براساس آیین‌نامه حکم صادر می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز