خبرگزاری کار ایران

شناخت خاصی از نسف‌قارشی نداریم؛

بایرامی: هزینه یک بازیکن الاهلی معادل ۲ فصل تیم ما است / اکثر بچه‌های ما بی‌تجربه هستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۸۵۳

الاهلی امارات و الاهلی عربستان تیم‌های خوبی هستند که در گروه ما قرار دارند. آنها هزینه‌های زیادی کرده‌اند و شنیده‌ام که الاهلی امارات فقط برای یک بازیکن خود ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده که معادل هزینه دو فصل ما است

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدوارم با امتیاز خوب از ازبکستان به ایران برگردیم.

مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با نسف قارشی ازبکستان شرایط ما بسیار خوب است چون بعد از ۲ برد در لیگ برتر در جدول بالا آمدیم و روحیه بسیار خوبی داریم و امیدوارم با امتیاز خوب از ازبکستان برگردیم. شناخص خاصی از حریف‌مان نداریم اما کادرفنی، نسف قارشی را آنالیز کرده و نکات ضعف و قوت آنها را به بچه‌ها خواهند گفت. در مجموع ما برای کسب امتیاز به ازبکستان می رویم چون نسف قارشی تیمی نیست که نشود از آنها امتیاز گرفت.

وی ادامه داد: درچنین تورنمنت‌هایی بازی اول خیلی مهم است. اولین بازی ما در آسیا بیرون از خانه است و بچه‌های ما اکثراً کم‌تجره هستند و اگر در ازبکستان نتیجه بگیریم می‌توانیم در ادامه بازی‌ها بهتر عمل کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا در ترکیب اصلی تراکتورسازی جایی ندارد گفت: من در بازی مقابل‌پدیده و صبای‌قم مصدوم بودم. وقتی صبا را بردیم، تونی تازه به تیم ما آمده بود و گفت که به ترکیب تیم برنده دست نمی‌زند و به همین دلیل در بازی با نفت مسجد سلیمان بیرون نشستم اما مطمئن باشید خیلی سریع به ترکیب تیم برمی‌گردم.

مهاجم تراکتورسازی در مورد کار تونی اولیویرا اظهار داشت: فعلاً چند روزی هست که با تونی کار کرده‌ایم و خوب بوده ضمن اینکه تجربه بالایی هم دارد و هواداران تراکتورسازی هم دوستش دارند. حالا هرچه که هست امیدوارم تونی بتواند در لیگ برتر و آسیا به ما کمک کند تا نتایج خوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: صعود از گروه‌مان در لیگ قهرمانان آسیا خیلی سخت است. اگر دور رفت را با امتیاز خوبی تمام کنیم می‌توانیم به صعود امیدوار باشیم. البته باید یکی دو بازی بگذرد تا راحت‌تر بتوانیم در این رابطه صحبت کنیم چون شناخت خاصی از حریفان نداریم.

بایرامی در پایان گفت: الاهلی امارات و الاهلی عربستان تیم‌های خوبی هستند که در گروه ما قرار دارند. آنها هزینه‌های زیادی کرده‌اند و شنیده‌ام الاهلی امارات فقط برای یک بازیکن خود ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده که معادل هزینه ۲ فصل ما است. برای صعود از این گروه کار خیلی سختی داریم اما به این مسائل فکر نمی‌کنیم که آنها چقدر هزینه کرده‌اند چون هر تیمی که بیشتر تلاش کند نتیجه می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز