خبرگزاری کار ایران

ابراز علاقه شفاهی ملاک نیست؛

پوری‌حسینی: استقلال و پرسپولیس را نمی‌توان مفت واگذار کرد / مشتری هم نبود مبلغ را نمی‌شکنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۸۰

اگر در مرحله دوم مرحله واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشتری پیدا نشد با تغییر شرایط مجدد مزایده را واگذار می‌کنیم اما مبلغ را نمی‌شکنیم.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: اگر در مرحله دوم مرحله واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشتری پیدا نشد با تغییر شرایط مجدد مزایده را واگذار می‌کنیم اما مبلغ را نمی‌شکنیم.

میراشرف پوری‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مرحله‌دوم مزایده سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در تاریخ ۱۹ اسفندماه سال‌جاری و اینکه اعلام شده ۲ مشتری برای خرید پرسپولیس اعلام آمادگی کرده، بیان داشت: تا زمانی که خریداران سپرده مزایده را واریز نکنند و پیشنهادشان را در پاکت اعلام نکنند نمی‌توان گفت کسی در مزایده شرکت کرده چراکه ابراز علاقه شفاهی برای خرید ملاک نیست.

وی ادامه داد: برای خود ما نیز در سازمان خصوصی‌سازی و بحثدر مورد خرید استقلال و پرسپولیس زیاد می‌شود. افراد و مراجع مختلفی پیگیری‌هایی در این ارتباط انجام می‌دهند اما تا زمانی که پاکتی ندهند نمی‌توان در این ارتباط صحبت خاصی انجام داد و ما تا روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه ساعت ۱۶:۱۵ منتظر ارائه پاکت ازسوی خریداران خواهیم بود و روز سه‌شنبه ۱۹ اسفند مزایده انجام خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی تاکید کرد: تا زمان مزایده حتی اگر پاکتی یا پاکت‌هایی هم دریافت کرده باشیم اعلام نخواهیم کردچه تعداد پاکت دریافت کرده‌ایم.

پورحسینی درباره اینکه اگر این بار نیز خریداری برای خرید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پیدا نشد چه اتفاقی خواهد افتاد بیان داشت: ما این بار هم شرایط قیمتی که با نظر کارشناسی برای این دو باشگاه انجام شده را نخواهیم شکست.

وی تاکید کرد: اگر با تغییر شرایط واگذاری انجام نشد صبر می‌کنیم تا در یک زمان دیگر مزایده واگذاری را انجام دهیم به هرحال استقلال و پرسپولیس برای دولت هستند و ملاک شخصی نیستند به همین دلیل نمی‌توان مفت آنها را واگذار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز