خبرگزاری کار ایران

فعلا هدف‌ما حمایت از درخشان است؛

نژاد فلاح: درباره مذاکره با برانکو و قطبی حرفی ندارم / باید مقابل لخویا پیروز شویم

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۳۵

تمام تمرکز من، درخشان و بازیکنان و حتی هواداران و رسانه ها باید روی بازی سه شنبه مقابل لخویا باشد چرا که این بازی حکم ملی برای ما دارد و باید با پیروزی از زمین خارج شویم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه پاسخی برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ و قطبی ندارم، گفت: فعلا هدف مان حمایت از درخشان است و تمام تمرکز ما روی بازی روز سه شنبه با لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیاست.

به گزارش ایلنا، محمد حسین نژاد فلاح روز یکشنبه در حاشیه مراسم معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: فعلا همه فکر و ذهن من و دست‌اندرکاران تیم فوتبال پرسپولیس به بازی روز سه‌شنبه با لخویا قطر در لیگ قهرمانان آسیا است.

وی درباره پرداخت بدهی‌مالیاتی برانکو برای عقد قرارداد گفت: تمام تمرکز ما روی بازی سه‌شنبه مقابل لخویا و حمایت از درخشان است. نمی‌خواهیم با این صحبت‌ها تمرکز ما به هم بخورد و بهتر است این صحبت‌ها درباره مالیات و برانکو را بگذاریم برای زمانی که به آن می‌رسیم. تمرکز کادر فنی و بازیکنان هم روی بازی سه‌شنبه است.

وی در پاسخ به این سئوال که به گفته رئیس‌سازمان لیگ پرسپولیس مشکل‌مالی دارد و حتی پول پرداخت اتوبوس هم ندارد، گفت: چند روزی است کار را شروع کرده‌ام و حتی هنوز افتتاح حساب نکرده‌ایم. همه می‌دانند مشکلات‌مالی پرسپولیس بزرگترین آسیب را به تیم می‌زند. تمام این مسائل ریشه در مشکلات مالی دارد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره مذاکره با قطبی و برانکو گفت: ما باید تلاش کنیم تمرکزمان روی بازی سه‌شنبه و حمید درخشان باشد و همه کمک کنند یک بازی خوب انجام دهیم.

نژاد فلاح درباره اینکه گفته می‌شود مشکلات روحی - روانی مشکل اساسی پرسپولیس است و مربی مشکل نیست، گفت: هر مشکلی وجود دارد باید حل شود. اگر به داخل زمین برمی‌گردد کادر فنی و بازیکنان باید آن را حل کنند و اگر مربوط به مسائل مالی است من تلاش می کنم مشکلات حل شود. تمام تمرکز ما روی بازی با لخویا در روز سه‌شنبه است.

وی درباره اینکه قطبی و برانکو در صحبت‌هایی که داشته‌اند از حصول توافق با باشگاه پرسپولیس خبر دادند، گفت: پاسخ من همان جواب قبلی است. تمام تمرکز من، درخشان و بازیکنان و حتی هواداران و رسانه‌ها باید روی بازی سه‌شنبه مقابل لخویا باشد چراکه این بازی حکم ملی برای ما دارد و باید با پیروزی از زمین خارج شویم.

نژادفلاح در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه وضعیت سرمربی تیم پرسپولیس چه می‌شود، گفت: آنچه در حال حاضر مهم است اینکه درخشان در بازی روز سه‌شنبه سرمربی پرسپولیس است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگر در باره این که درخشان می گوید مشکل پرسپولیس مربی نیست بلکه مسائل روحی و روانی است گفت: هر مشکلی که هست باید با درایت حل و فصل شود.

نژاد فلاح در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه اگر بازی روز سه شنبه با نتیجه شکست بازی پرسپولیس رقم بخورد آیا درخشان برکنار می شود گفت: خیر آنچه که مهم است تمرکز درخشان، بازیکنان، مدیریت باشگاه و هواداران بر روی بازی است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در باره اینکه آیا برانکو سرمربی تیم پرسپولیس خواهد شد یا خیر گفت: در حال حاضر هیچ پاسخی ندارم و موضوع همان است که گفتم، باید بر روی بازی روز سه شنبه پرسپولیس تمرکز کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز